Kursiniai darbai

Masinio aptarnavimo sistemų projektavimas ir valdymas: mobiliojo ryšio operatorius "Omnitel"

10   (1 atsiliepimai)
Masinio aptarnavimo sistemų projektavimas ir valdymas: mobiliojo ryšio operatorius "Omnitel" 1 puslapis
Masinio aptarnavimo sistemų projektavimas ir valdymas: mobiliojo ryšio operatorius "Omnitel" 2 puslapis
Masinio aptarnavimo sistemų projektavimas ir valdymas: mobiliojo ryšio operatorius "Omnitel" 3 puslapis
Masinio aptarnavimo sistemų projektavimas ir valdymas: mobiliojo ryšio operatorius "Omnitel" 4 puslapis
Masinio aptarnavimo sistemų projektavimas ir valdymas: mobiliojo ryšio operatorius "Omnitel" 5 puslapis
Masinio aptarnavimo sistemų projektavimas ir valdymas: mobiliojo ryšio operatorius "Omnitel" 6 puslapis
Masinio aptarnavimo sistemų projektavimas ir valdymas: mobiliojo ryšio operatorius "Omnitel" 7 puslapis
Masinio aptarnavimo sistemų projektavimas ir valdymas: mobiliojo ryšio operatorius "Omnitel" 8 puslapis
Masinio aptarnavimo sistemų projektavimas ir valdymas: mobiliojo ryšio operatorius "Omnitel" 9 puslapis
Masinio aptarnavimo sistemų projektavimas ir valdymas: mobiliojo ryšio operatorius "Omnitel" 10 puslapis
Masinio aptarnavimo sistemų projektavimas ir valdymas: mobiliojo ryšio operatorius "Omnitel" 11 puslapis
Masinio aptarnavimo sistemų projektavimas ir valdymas: mobiliojo ryšio operatorius "Omnitel" 12 puslapis
Masinio aptarnavimo sistemų projektavimas ir valdymas: mobiliojo ryšio operatorius "Omnitel" 13 puslapis
Masinio aptarnavimo sistemų projektavimas ir valdymas: mobiliojo ryšio operatorius "Omnitel" 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Gyvenime pasitaiko daugybę situacijų, kai užsukę į parduotuvę, kirpyklą, paštą, autoservisą ar kitą įstaigą, tenka laukti eilėje. Toks gaišinimo fenomenas pasitaiko įvairiose veiklos srityse, apimančiose įvairius vartotojų ir išteklių tipus. Kai eilę sudaro negyvi objektai, kurie laukia tam tikrų technologinių operacijų vykdymo, iškyla ekonominių klausimų: kokio ilgio eilę sudaro paslaugų laukiantys žmonės, kiek reikia saugojimo patalpų ir pan. Kai eilę sudaro laukiantys žmonės, tuomet, be ekonominių problemų atsiranda ir psichologinių. Kad būtų išspręsta eilėje laukimo problema ir priimti tinkami sprendimai, remiamės masinio aptarnavimo sistemų (MAS) teorija.
Pagrindinis masinio aptarnavimo teorijos tyrimo objektas yra paraiškų srautas ir jo aptarnavimo efektyvumas. Masinio aptarnavimo teorijoje naudojama nemažai ryšių teorijos sąvokų: paraiška, eilė, laukimo trukmė, aptarnavimo kanalas ir pan. Paraiška – tai tam tikro objekto poreikis būti aptarnautam. Aptarnavimo kanalas – tai personalas arba techninės priemonės, atliekančios aptarnavimo funkciją. Eilės susidaro dėl įvairiausių priežasčių – kai paraiškų srautas nereguliarus, o paraiškų aptarnavimo trukmė nevienoda arba kai aptarnavimo kanalo laidumas neatitinka ateinančių paraiškų skaičiaus ir pan. Paprastai MAS struktūroje išskiriami šie pagrindiniai elementai: paraiškų visuma, paraiškų srautas, eilės susidarymas, paraiškų atranka, paraiškos aptarnavimas ir aptarnautų paraiškų srautas. Šių elementų elgsena įtakoja masinio aptarnavimo sistemos būseną laiko atžvilgiu. Paraiškų pasiskirstymas laiko atžvilgiu gali būti pastovus, eksponentinis, Puasono ir Erlango. Šie skirstiniai taikomi tiek atvykstančių, tiek ir aptarnaujančių paraiškų tyrimui ir moduliai parenkami priklausomai nuo to, pagal kokį skirstinį išsidėsto paraiškų srautai. Laikoma, kad sistemoje vyksta atsitiktinis procesas, jei šios sistemos būsenos kinta ne pagal iš anksto numatytą dėsnį. Todėl pagrindinis MAS uždavinys – nustatyti kiekvienu laiko momentu tikimybę, kad sistemos būsena yra vienokia ar kitokia. Dažniausiai pasitaiko septynios tipinės MAS. Visos šios tipinės MAS yra vienfazės, ir jose naudojama vienintelė paraiškos taisyklė – „Pirmas atėjai – pirmas aptarnautas“.
Šiame kursiniame darbe nagrinėjame tipinį MAS modelį – paraiškų eilę. Pasirinkome mobiliojo ryšio operatorių – „Omnitel“. Šį pasirinkimą lėmė tai,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3210 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮvADAS 3
  • 1. UŽDAVINIO VERBALINIS MODELIS 4
  • 2. UŽDAVINIO MATEMATINIS MODELIS 4
  • 3. KOMPIUTERINIS UŽDAVINIO SPRENDIMAS 6
  • 4. REZULTATŲ ANALIZĖ 8
  • 5. GALIMŲ SPRENDIMO PRIĖMIMO SITUACIJŲ, NAUDOJANT UŽDAVINIO SPRENDINIUS, NAGRINĖJIMAS IR SPRENDIMO PRIĖMIMAS9
  • išvados 13
  • literatūra14

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (3210 ž.)
Darbo duomenys
  • Įmonių aprašymų kursinis darbas
  • 14 psl., (3210 ž.)
  • Word failas 350 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Mobiliojo ryšio operatorių konkurencinis palyginimas: "Bitė gsm", "Omnitel" ir "Tele2"

Mobiliojo ryšio operatorių konkurencinis palyginimas: "Bitė gsm", "Omnitel" ir "Tele2" Įmonių aprašymai Peržiūrėti darbą

Mokomosios praktikos ataskaita: OMNITEL mobiliojo GSM ryšio paslaugos UAB "Baltijos projektų grupė"

Mokomosios praktikos ataskaita: OMNITEL mobiliojo GSM ryšio paslaugos UAB "Baltijos projektų grupė" Įmonių aprašymai Peržiūrėti darbą

Įmonės aprašymas: elektrotechnikos, nuotolinių ryšių ir inžinerinių sistemų projektavimas UAB "Limatika"

Įmonės aprašymas: elektrotechnikos, nuotolinių ryšių ir inžinerinių sistemų projektavimas UAB "Limatika" Įmonių aprašymai Peržiūrėti darbą

Įmonės klientų aptarnavimo proceso valdymas: UAB "Čilija"

Įmonės klientų aptarnavimo proceso valdymas: UAB "Čilija" Įmonių aprašymai Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.

Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI!

Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt