• Pateikti trumpą maitinimo įmonės veiklos charakteristiką, apibūdinant siekiamus tikslus ir teikiamas paslaugas.
• Analizuoti ir aprašyti įmonės etikos kodekso struktūrines dalis.
• Stebėjimo metodu įvertinkite 3-jų lankytojų aptarnavimo procesą.
• Pateikiti klientų aptarnavimo standartą.
• Atlikiti maitinimo įmonės paslaugų proceso analizę.
Maitinimo įmonės veiklos charakteristika, apibūdinant siekiamus tikslus ir teikiamas paslaugas.
Paslaugos
Paslaugos apibūdinimas
1. Pagrindinės
paslaugos
Teikti aukščiausios kokybės maistą, sukuriant viduramžių atmoferą.
Užtikrinti puikų aptarnavimą.
2. Papildomos paslaugos
Organizuojamos fotosesijos dėvint tų laikų drabužiais.
Teikiamos apgyvendinimo paslaugos.
VIP pirtis ir baseinas.
Limfodrenažiniai masažai.
Masažai ChillGo krėsluose.
Organizuojamos oriantacinės kelionės dviračiais.
Įmonės etikos kodekso struktūrinės dalys.
• Organizacija yra skirta kokybiškai aptarnauti klientus. Pagrindinės įmonės vertybės yra: pasitikejimas, taktas, empatija, paklusnumas, susikaupimas, lankstumas. Įmonės darbo etikos kodeksas skirtas, visiems joje dirbantiems žmonėms.
• Įmonė yra užtikrinus, vadovo paramą, tiek darbiniais riek asmeniniais klausimais.
• Darbuotojai turi laikytis pagrindinių įmonės vertybių. Būti sąžiningiems, nuoširdiems. Įmonė įsipareigoja laiku ir viską pranešti darbuotojams.
• Įmonė stengiaisi vengti konfliktų, tiek vykstančių tarp darbuotojų, tiek tiekėjų, partnerių.
• Darbuotojų išvaizdu tūri būti tvarkinga. Darbuotojai negali dėvėti papuošalų ir savo asmeninių drabužių darbo metu. Yra duotos visiems uniformos, kurias darbuotojai turi prisižiūrėti. Taip pat yra griežta asmens higienos priežiūra, net gi yra darbuotojams dušas tam skirtas.
• Įmonės vidaus informaciją už jos sienų sklaisti yra draudžiama. Ir tai yra ne tik kas susiję su maisto gaminimu, bet ir apie dirbančius darbuotojus, gyvenančius žmones.
• Dokumentus, sąskaitas – faktūras tvarkosi patys darbuotojai. Pvz., kas su virtuve susiję tai virėja, kas su baru – barmenas.
Maitinimo įmonėje stebėjimo metodu įvertinti 3-jų lankytojų aptarnavimo procesai.
2 lentelė. Paslaugos teikimo pagal aptarnavimo elementus įvertinimas
Eil
nr.
Etapas
Lankytojo veiksmai/reakcija
Barmeno/padavėjo elgesys
1.
Lankytojo atėjimas į maitinimo įmonę.
1. Lankytojas taip pat šypsosi.
2. Lankytojas yra suirzęs.
3. Lankytojas neutralus.
Barmenas elgiasi svetingai, ramiai, šypsosi.
2.
Lankytojo pasveikinimas
1. Lankytojas taip pat su šypsena pasisveikina.
2. Lankytojas mandagiai pasisveikina.
3. Lankytojas nieko neatsako.
Barmenas sveikinasi mandagiai, besišypsant, suteikdamas ta minutę butent tam atėjusiam lankytojui.
3.
Užsakymas
1. Lankytojas be klausimų išširenka patiekalus ir juos užsisako.
2. Lankytojas uždavinėja daug klausimų, ir ne tik kas susiję su restoranu, bet...
Šį darbą sudaro 1539 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!