1990 metais, atkūrus nepriklausomą valstybę, Lietuvoje prasidėjo fundamentalūs pokyčiai. Visose veiklos srityse vyko žymios pozityvios permainos, nors, be abejo, iškilo ir pereinamojo laikotarpio problemų. Visą tą laiką Lietuvoje buvo siekiama įtvirtinti politinius ir socialinius ekonominius standartus, būdingus Vakarų pasaulio civilizacijai. Tačiau dėl istorinių bei kultūrinių priežasčių tai padaryti sekėsi ne itin sklandžiai.
Iki nepriklausomos Lietuvos valstybės atkūrimo pagrindinis tuometinės sąjunginės respublikos liaudies ūkio valdymo organas buvo Lietuvos TSR valstybinis plano komitetas, o atskiroms ūkio sritims vadovavo specializuoti sąjunginio-respublikinio pavaldumo komitetai ir ministerijos. Po 1990 m. kovo 11 d. Lietuvos Respublikos Aukščiausiosios Tarybos sprendimu šie komitetai ir ministerijos tapo pavaldūs Lietuvos Respublikai. Formuojant pirmąją atkurtos Nepriklausomos Lietuvos Respublikos Vyriausybę, atsisakyta komitetų ir ūkiui vadovauti buvo įsteigtos 5 ministerijos: Ekonomikos ministerija, Energetikos ministerija, Materialinių išteklių ministerija, Pramonės ministerija ir Prekybos ministerija.
Lietuvos Respublikos Seimas 1996 m. gruodžio 16 d. įstatymu (Nr. VIII-36) panaikino Ekonomikos, Energetikos, Pramonės ir prekybos ministerijas ir įsteigė Ūkio ministeriją, kuri 1996 m. gruodžio 19 d. pradėjo darbą.
Taigi, šiuo metu veikia Kultūros, Finansų, Aplinkos, Krašto apsaugos, Socialinės apsaugos ir darbo, Susisiekimo, Sveikatos apsaugos, Ūkio, Švietimo ir mokslo, Teisingumo, Užsienio reikalų, Vidaus reikalų, Žemės ūkio ministerijos.
Pagrindiniai visų Lietuvos Vyriausybių keliami tikslai buvo orientuoti į ekonominės socialinės aplinkos gerinimą, kultūrinio paveldo išsaugojimą, politinės kultūros formavimą ir kitas sritis, kurių išvystymo ir pažangos lygį daugiausiai nulėmė tarptautiniai ryšiai. Vienas iš pagrindinių faktorių - ES ir NATO reikalavimai šalims-narėms.
Naujausias valstybės plėtros orientyras - informacinių technologijų integracijos įvairiose veiklos sferose organizavimas bei skatinimas. Tam yra parengtos tiek e.valdžios, tiek e.vyriausybės koncepcijos, pažangių informacinių technologijų integravimo įvairiose valstybės veiklos šakose (socialinėje, kultūros, ekonomikos, švietimo, ir kt.) numatomos rengiamuose planuose, strategijose, projektuose ir pan. Elektroninės valdžios būtinybė atsirado plėtojantis informacinei visuomenei. Iš esmės e.valdžios koncepcija yra atsakas į modernėjančios visuomenės poreikius - tai valstybės modernizavimo iššūkis.
• plėtos politinę, ekonominę, socialinę bei kultūrinę demokratiją, ryžtingai gins žmonių teises ir...
Šį darbą sudaro 3420 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!