Kiekvienas reiškinys gali būti nagrinėjamas pagal kitimą, tad šiame skyrelyje panagrinėsime kaip kito prekybos centrų parduotuvių skaičius per tam tikrą laikotarpį, kurį darbe laikysime esantį nuo 2000 iki 2004 metų. O kiekybinę prekybos tinklų lyginamają analizę, pagal valdomas prekybos centrus pateikta XX lentelėje.
Prekybos tinklų valdomų prekybos centrų skaičius atitinkamais metais, vnt.
2001
2002
2003
2004
VP Market
101
177
214
266
330
Rimi Lietuva
25
29
37
75
80
Norfos mažmena
10
19
45
76
82
Palink
41
67
107
118
129
CBA Aibė
280
328
362
392
414
Nagrinėdami kiekvieną prekybos tinklą su kitais galima išskirti tiek teigiamus, tiek neigiamus aspektus. Galima išskirti kad iš šių 5 prekybos tinklų tik vienas, t.y. Palink yra grynai lietuviškas prekybos centras, bet šis skirtumas greitai turėtu išnykti, nes Palink planuoja atidaryti naujus prekybos centrus Latvijoje. Latvijos ir Lietuvos rinka aprėpia dar ir CBA Aibė, visos pabaltijo šalis, kaip savo rinką priskiria Rimi Lietuva. Rusija ir Lietuva priskiriama Norfos mažmena, o rinkos lyderis ir daugiausiai šalių turintis tinklas yra VP Market, kurio prekybos centrus galima rasti visose pabaltijo šalyse taip pat ir Lenkijoje. Tad kiekvieno prekybos centro lyginimas pagal statusą turėtų būti ganėtinai atsargus, nes turima atsižvelgti į rinką, kurią jis aprėpia. Toliau lyginant prekybos centrus tarpusavyje galima išskirti, kad visi prekybos tinklai orentuojasi į artimiausias Lietuvai šalis (vienas iš labiausiai vienijančių visus centrus): Latvija, Estija, Lenkija. Nors šis teiginys gali greitai pasidaryti jau nebegaliojantis, nes anot VP Market atstovo spaudai: tai VP Market planuoja 2006 didinti savo prekybos centrų skaičių Ukrainoje, bet nestabili situacija juos verčia į šią rinką skverbimasis dar labiau atidėti. Išskiriamas pagal prekybos centrus lyderis yra CBA Aibė, kuris šiuo metu valdo 414 parduotuvių, bet galima būtų išskirti, kad jų valdomi prekybos tinklai yra dažniausiai maži ir jų pardavimai taip pat nesiekia labai didelių skaičių. Išskirčiau, kad kiekvienas prekybos centras, pagal prekybos centrų skaičių naudoja skirtingą strategiją ar pasitelkia skirtingus elementus. Pastebima, kad VP Market ir Palink taiko panašias strategijas rinkoje: didelės patalpos ir jo prekybos centrų skaičius yra taip pat didelis (330 prekybos...
Šį darbą sudaro 2726 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!