Logo – universali mokymosi programa, pagrindinis „Komenskio Logo“ langas, komandos. Logo kalba. Jos tikslas – išmokyti naudotis kompiuteriu, kūrybiškai taikyti naujausias programavimo kalbų idėjas. Todėl Logo nėra įprasta programavimo kalba. Ji keičiasi drauge su kompiuterių programine įranga, nuolat atsižvelgiama į naujai atsiradusius reiškinius ar sampratas. Lietuvos mokykloms turime dvi Logo sistemas: „LogoWriter“, skirtą darbui DOS aplinkoje, ir „Komenskio logo“ – „Windows“ operacinei sistemai. Pastarąją panagrinėsime išsamiau
Kalbėdami apie programavimo kalbas II vadovėlio dalyje, užsiminėme apie Logo kalbą. Jos tikslas – išmokyti naudotis kompiuteriu, kūrybiškai taikyti naujausias programavimo kalbų idėjas. Todėl Logo nėra įprasta programavimo kalba. Ji keičiasi drauge su kompiuterių programine įranga, nuolat atsižvelgiama į naujai atsiradusius reiškinius ar sampratas. Lietuvos mokykloms turime dvi Logo sistemas: „LogoWriter“, skirtą darbui DOS aplinkoje, ir „Komenskio logo“ – „Windows“ operacinei sistemai. Pastarąją panagrinėsime išsamiau.
„Komenskio Logo“ kalba galima užrašyti algoritmus panašiai kaip ir Paskalio kalba. Tik ji turi žymiai daugiau šiuolaikinių galimybių, pavyzdžiui, darbui su judančiais vaizdais arba programinės įrangos (langų, mygtukų) modeliavimui.
„Komenskio Logo“ sistema sukurta prieš keletą metų Slovakijoje. Ji išversta į keliolika kalbų, ja naudojasi Eoropos ir kai kurios tolimesnės šalys.
Pagrindinis „Komenskio Logo“ langas. Atvėrę programą, pirmiausia pamatome pagrindinį sistemos langą. Maloniai nuteikia sistemos pagrindinio lango apipavidalinimas – paprasta, aišku, vaizdu (13.1 pav.). Viršutinėje meniu juostoje išvardyti pagrindiniai veiksmai, kurie būdingi visoms „Windows“ sistemos programoms: darbas su bylomis, jų taisymas, langų, parinkčių nustatymas, žinynas. Dažniau reikalingi veiksmai, kaip įprasta, vaizduojami mygtukais.
„Komenskio Logo“ sistema skirta projektams kurti. Čia projektas – tai objektų, kurie aprašomi įvairiomis programavimo priemonėmis, visuma. Objektais laikomi kintamieji, duomenų tipai, procedūros.
Vėžliukas. Logo kalba pagrįsta Vėžliuko, atliekančio jam duodamas komandas, įvaizdžiu. (Todėl ši sistema tokia patraukli besimokantiems.) Taigi ir pagrindinis „Komenskio Logo“ sistemos veikėjas, algoritmo vykdytojas – Vėžliukas. Tai dinaminis objektas, kurį valdome komandomis. „Komenskio Logo“ sistema leidžia sukurti daugybę Vėžliukų – net iki keturių tūkstančių ir kiekvieną jų galima valdyti atskiromis komandomis ar programomis (procedūromis).
Komandos. Komandos – tai nurodymai Vėžliukui atlikti tam tikrus veiksmus. Sakoma, kad jas supranta Vėžliukas. Tokių komandų „Komenskio Logo“ sistema turi arti 200.
– kintamajam skaitmuo priskiriama reikšmė 5; komanda tebus nurodo, kad po ja užrašytam kintamajam (kad tai kintamojo vardas, rodo kabutės prieš jį) turi būti priskirta toliau einanti reikšmė;
priekin x
– Vėžliukas eina į priekį per x taškelių (pikselių);
dešinėn k
kairėn k
– Vėžliukas...
Šį darbą sudaro 895 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!