savo vaizdo turinį, reikia sugalvoti idėją ir
pasitelkti įgytas žinias, kad stebėtojas suprastų
ką norėjome tuo vaizdu papasakoti.
Sukonkretintą idėją galima prilyginti istorijos pagirindinei minčiai,
todėl ji turėtų būti apibrėžta vienu/dvejais sakiniais. Idėjos
konkretizavimas padeda nenukrypti nuo tikslo, tampa lengviau
atsirinkti ir pagrįsti kas turėtų būti vaizduojama.
Dar niekas neįminė mįslės iš kur gimsta idėjos. Tkriausiai tai
individualus procesas. Dažnai idėjoms generuoti siūlomos minčių
lietaus technikos, galima ieškoti inspiracijos kasdienybėje, mene.
Išties, svarbiausia mokėti suprasti kada idėja yra tinkama. Dabar
pabandysime vadovautis viena taisykle, kuri vadinasi K.I.S.S. -
Keep It Simple Stupid. Pabandysime neapkrauti savęs išieškotais
konceptais ir mokysimės gražiai bei taisyklingai vaizdu perteikti
paprastas mintis. Juk dažnai užstringame ten, kur reikia tiesiog
paprasto sprendimo. O paprastume gimsta ir genialumas :)
Idėjų generavimas ir konkretizavimas
Barinstoarm'as ir kas iš to?
Nors kūrybos nereikėtų talpinti
į apibrėžtus rėmus, tačiau yra
nemažai "paruoštukų", kurie
gali palengvinti kūrybinį
procesą ir tarsi užtikrinti, kad
mūsų pasakojama istorija bus
įdomi, aiškiai perteikta.
Vienas iš dažniausiai
naudojamų šablonų yra
vadinamas "The Hero's
Journey". Jis pritaikomas ir
literatūroje, tačiau labai dažnai
stebimas ir filmuose.
ISTORIJOS STRUKTŪRA
Turiu idėją, o kas toliau?
The Hero's Journey (K.I.S.S. versija):
istorija dalinama į 8 esminius žingsnius.
Pirmiausia reiketų atkreipti dėmesį, kad
tai yra ratas - reiškia, filmo rezultate jūsų
herojus grįš į tą patį tašką (vietą, būseną,
darbą, šeimą), tačiau jis grįš pasikeitęs,
įvykdęs savo tikslą/įgijęs naujų gebėjimų.
Kitas svarbus momentas - šis ratas yra
išskirtas į tvarkos ir chaoso etapus,
reiškia tai turėtų atsispindėti jūsų
istorijoje, jos siužeto intensyvume,
filmavimo technikoje.
YOU1.
Apibūdinam herojų, žiūrovui
perteikiam ir įtvitinam "tiesas" apie
herojų, kurios vėliau bus
paneigtos/pakeistos/trukdys ar
padės siekti tikslo. Parodom
herojaus kasdienybę.
Vaizduojam ko herojui reikia ar
trūksta, ko jis nori. Parodom kodėl
jis negali to turėti ar pasiekti.
Piešiam kontrastą tarp herojaus
amenybės, padėties ir jo lūkesčių.
NEED2.
Šiame žingsnyje vaizduojame kaip
veikėjas atsiduria aplinkybėse,
kurios priverčia imtis veiksmų dėl jo
padėties, išstumia jį iš kadienybės.
GO 3.
Pereiname į chaoso etapą.
Paieškose susiduria...
Šį darbą sudaro 717 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!