Kursiniai darbai

Kainų lyderio modelis oligopolinėje rinkoje

9.2   (2 atsiliepimai)
Kainų lyderio modelis oligopolinėje rinkoje 1 puslapis
Kainų lyderio modelis oligopolinėje rinkoje 2 puslapis
Kainų lyderio modelis oligopolinėje rinkoje 3 puslapis
Kainų lyderio modelis oligopolinėje rinkoje 4 puslapis
Kainų lyderio modelis oligopolinėje rinkoje 5 puslapis
Kainų lyderio modelis oligopolinėje rinkoje 6 puslapis
Kainų lyderio modelis oligopolinėje rinkoje 7 puslapis
Kainų lyderio modelis oligopolinėje rinkoje 8 puslapis
Kainų lyderio modelis oligopolinėje rinkoje 9 puslapis
Kainų lyderio modelis oligopolinėje rinkoje 10 puslapis
Kainų lyderio modelis oligopolinėje rinkoje 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

1. Rinkos dalyvių skaičių.
2. Produkto charakteristiką.
3. Išteklių mobilumą.
1. Tobulos konkurencijos rinka.
2. Monopolinė rinka.
3. Monopolines konkurencijos rinka.
4. Oligopolinė rinka.
Firmų vadybininkai priimdami įvairius sprendimus , turi aiškiai suvokti firmos veiklos specifiką įvairaus tipo rinkoje, jos galimybes daryti įtaką prekių pasiūlai ir paklausai, rinkos kainai. Atsižvelgiant į tai , galima priimti teisingą sprendimą ką gamynti, kaip gamynti ir kam gamynti. Tik taip galima išspręsti racionalaus gamybos išteklių panaudojimo klausymus, užtikrinti sėkmingą firmos veiklą.
Šiame darbe mes išsiaiškinsime firmų veiklos sąlygas oligopolinėje rinkoje. Jų kaimų politikos poveikį visai rinkai. Pirmoje šio darbo dalyje susipažinsime su oligapolinės rinkos įpatūmais.
Daugelyje oligapolinių šakų neretai stambiausia firma nustato kainą, o kitos seka jos pavyzdžiu. Tokia oligapolija vadinama kainos lyderio oligapolija. Tai džnai sutinkama oligapolijos forma. Antroje šio darbo dalyje, mūsų tikslas, detaliai išanalizuoti kainos lyderio oligapolijos rinkoje modelį, susipažinti su jos kainodara. Kad geriau įsivaizduoti , kaip vyraujanti firma nustato pelną maksimizuojančią kainą, trečioje šio darbo dalyje pateiksime grafinį aiškinimą ir panagrinėsime skaitmeninį pavyzdį.
Darbo gale pateikiu naudotos literatūros sąrašą.
1.Oligopolinės rinkos samprata.
Oligopolinė rinka – tai kai joje dominuoja keletas stambių firmų, kurios parduoda identiškus produktus arba artimus pakaitalus ir patenkina savo gaminias pagrindinę rinkos paklausos dalį. Oligapolinėje rinkoje vienos firmos kainų ir gamybos apimčių kitimai veikia kitų firmų elgseną. Tai ko gero yra esminis oligopolinės rinkos bruožas. Užimdama tam tikrą padėtį rinkoje firma sprendžia įvairus klausimus dėl gamybos apimties, kainų lygio ir tuo neišvengiamai paliečia kitų firmų interesus. Šių firmų gamynamos prekės iš esmės yra artimi pakaitalai ir tai reiškia, kad vienos firmos sekmė neišvengiamai lidės kitų nesekmė. Vienos firmos pažangesnės prekės naudosi didesne paklausa, kitos firmos prekės tokiu būdu praras dalį pirkėjų.
Firmų tarpusavio ryšis ir priklausomybė yra oligopolinės rinkos bruožas, nesvarbu ka firma gamyna: identišką produkciją ar diferencijuotus prekės pakaitalus. Jeigu firma gamyna standartizuotą (identišką) produkciją , tokia firma vadinama gryna oligopolija. Tokije rinkoje kur produkcija gamynama identiška, tai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2093 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮŽANGA.3
  • 1. Oligopolinės rinkos samprata..4
  • 2. Barometrinis kainos lyderio modelis..6
  • 3. Dominuojančios firmos Kainos liderio modelis 7
  • 3.1. Dominuojančios firmos kainos liderio modelio samprata.. 7
  • 3.2. Kainų liderio modelio oligopolinėje rinkoje grafinis aiškinimas. 8
  • 3.3. Kainų liderio modelio oligopolinėje rinkoje skaitmeninis aiškinimas.9
  • IŠVADOS..11
  • LITERATŪRA12

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
12 psl., (2093 ž.)
Darbo duomenys
  • Mikroekonomikos kursinis darbas
  • 12 psl., (2093 ž.)
  • Word failas 85 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt