Referatai

Piniginių pajamų, prekių bei paslaugų kainų ir jų pokyčių įtaką paklausai

10   (1 atsiliepimai)
Piniginių pajamų, prekių bei paslaugų kainų ir jų pokyčių įtaką paklausai 1 puslapis
Piniginių pajamų, prekių bei paslaugų kainų ir jų pokyčių įtaką paklausai 2 puslapis
Piniginių pajamų, prekių bei paslaugų kainų ir jų pokyčių įtaką paklausai 3 puslapis
Piniginių pajamų, prekių bei paslaugų kainų ir jų pokyčių įtaką paklausai 4 puslapis
Piniginių pajamų, prekių bei paslaugų kainų ir jų pokyčių įtaką paklausai 5 puslapis
Piniginių pajamų, prekių bei paslaugų kainų ir jų pokyčių įtaką paklausai 6 puslapis
Piniginių pajamų, prekių bei paslaugų kainų ir jų pokyčių įtaką paklausai 7 puslapis
Piniginių pajamų, prekių bei paslaugų kainų ir jų pokyčių įtaką paklausai 8 puslapis
Piniginių pajamų, prekių bei paslaugų kainų ir jų pokyčių įtaką paklausai 9 puslapis
Piniginių pajamų, prekių bei paslaugų kainų ir jų pokyčių įtaką paklausai 10 puslapis
Piniginių pajamų, prekių bei paslaugų kainų ir jų pokyčių įtaką paklausai 11 puslapis
Piniginių pajamų, prekių bei paslaugų kainų ir jų pokyčių įtaką paklausai 12 puslapis
Piniginių pajamų, prekių bei paslaugų kainų ir jų pokyčių įtaką paklausai 13 puslapis
Piniginių pajamų, prekių bei paslaugų kainų ir jų pokyčių įtaką paklausai 14 puslapis
Piniginių pajamų, prekių bei paslaugų kainų ir jų pokyčių įtaką paklausai 15 puslapis
Piniginių pajamų, prekių bei paslaugų kainų ir jų pokyčių įtaką paklausai 16 puslapis
Piniginių pajamų, prekių bei paslaugų kainų ir jų pokyčių įtaką paklausai 17 puslapis
Piniginių pajamų, prekių bei paslaugų kainų ir jų pokyčių įtaką paklausai 18 puslapis
Piniginių pajamų, prekių bei paslaugų kainų ir jų pokyčių įtaką paklausai 19 puslapis
Piniginių pajamų, prekių bei paslaugų kainų ir jų pokyčių įtaką paklausai 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

 • LIETUVOS ŽEMĖS ŪKIO UNIVERSITETAS EKONIMIKOS IR VADYBOS FAKULTETAS • Neringa JURGILEVIČIŪTĖ Kaimo plėtros administravimo programos dieninių studijų 1 kurso, 4 grupės studentė • Kainų ir vartojimo kreivė. Paklausos kreivė. Pajamų ir vartojimo kreivė. Engelio kreivė. Pajamų ir substitucijos efektai kintant prekių kainoms. Gifeno paradoksas. Apžvelgsime: • Kainų ir vartojimo kreivė; paklausos kreivė • Pajamų ir vartojimo kreivė • Engelio kreivės • Pajamų ir substitucijos efektai • Gifeno paradoksas Kainų efektas ◦ Pradedame nagrinėdami kaip pasikeičia drabužių ir maisto vartojimas, kai pasikeičia maisto kaina. Kuo aukštesnės kainos, tuo mažesnį prekių rinkinį nupirks vartotojas. ◦ Kainų ir vartojimo kreivė ir paklausos kreivė parodo vartotojų pasirinkimus, kai vartotojų pastovios pajamos, pasikeitus maisto kainai, pasiskirsto tarp dviejų gėrybių. Kainų ir vartojimo kreivė • Slide • Price-Consumption Curve • Food (units • per month) • Clothing • (units per • month) • 4 • 5 • 6 • U2 • U3 • A • B • D • U1 • 4 • 12 • 20 • Kainų ir vartojimo kreivė • suranda maksimaliai naudingą • maisto ir aprangos derinį, • keičiantis maisto kainai. Paklausos kreivė • Demand Curve • Paklausos kreivė rodo • maisto paklausos kainą, • kurią vartotojas pasiruošęs • mokėti už maistą. • Food (units • per month) • Price • of Food • H • E • G • $2.00 • 4 • 12 • 20 • $1.00 • $.50 Individuali paklausa • Dvi svarbios savybės: • 1) Nauda, kuri gali būti pasiekiama, kai mes judame išilgai kreive. • 2) Kiekvienas taškas ant paklausos kreivės reiškia maksimizuotą vartotojo naudą paten-kinant sąlygą, kad maisto ribinė pakeitimo norma drabužiams lygi maisto ir drabužių kainų santykiui. • Individualios paklausos kreivė Kainų efektas • Food (units • per month) • Price • of Food • H • E • G • $2.00 • 4 • 12 • 20 • $1.00 • $.50 • Demand Curve • • Kai maisto kaina sumažėja, kainos • santykis ir ribinė pakeitimo norma(MRS) • taip pat sumažėja. Pajamų efektas ◦ Mes pamatėme kas atsitiko maisto ir drabužių vartojimui kai pasikeitė maisto kaina. Dabar pažiūrėkime kas atsitiks, kai pasikeis pajamos. ◦ Pajamų efektas – realiųjų vartotojo pajamų pasikeitimas dėl prekių kainų pasikeitimo. ◦ Pajamų efektas gali būti analizuojamas įvairiai, pasikeitus kainai. ◦ Pajamų efektas yra bet kokio kainų pokyčio rezultatas. Pajamų ir vartojimo kreivė • Food (units • per month) • Clothing • (units per • month) • Pajamų padidėjimas, • kai kainos yra pastovios, • priverčia vartotojus keisti • ju prekių derinių pasirinkimus. • Income-Consumption • Curve • 3 • 4 • A • U1 • 5 • 10 • B • U2 • D • 7 • 16 • U3 • Duomenys: Pf = $1 • Pc = $2 • I = $10, $20, $30 Pajamų efektas • Food (units • per month) • Price • of • food • Kai pajamos padidėja, • nuo $10 iki $20 ir iki $30, • ir kaina yra pastovi, • vartotojo paklausos kreivė • pasislenka į dešinę. • $1.00 • 4 • D1 • E • 10 • D2 • G • 16 • D3 • H Normalios kokybės prekės ir blogesnės kokybės prekės ◦ Kai pajamų ir vartojimo kreivė turi teigiamą nuolydį: ▪ Paklausos kiekis didėja su pajamomis. ▪ Paklausos elastingumas pajamoms yra teigiamas. ▪ Prekės yra vadinamos normalios kokybės prekėmis. Normalios kokybės prekės ir blogesnės kokybės prekės • Kai pajamų ir vartojimo kreivė turi neigiamą nuolydį: ▪ Paklausos kiekis mažėja su pajamomis. ▪ Paklausos elastingumas pajamoms yra neigiamas. ▪ Prekės yra vadinamos blogesnės kokybės prekėmis. Blogesnės kokybės prekės • Hamburger • (units per month) • Steak • (units per • month) • 15 • 30 • U3 • C • Income-Consumption • Curve • …bet mėsainis tampa • blogesnės kokybės preke, • kai pajamų ir vartojimo kreivė • pasislenka atgal, • Iš taško B į C. • 10 • 5 • 20 • 5 • 10 • A • U1 • B • U2 • Ir mėsainis, ir kepsnys yra • yra normalios kokybės prekės, • tarp A ir B... Engelio kreivės ◦ Engelio kreivės – kreivės, siejančios pirkėjo pajamas ir perkamą prekių kiekį. ◦ Jei prekė yra normalios kokybės, tai Engelio kreivė turi teigiamą nuolydį. ◦ Jei prekė yra blogesnės kokybės, tai Engelio kreivė turi neigiamą nuolydį. Engelio kreivės • Food (units • per month) • 30 • 4 • 8 • 12 • 10 • Income • ($ per • month) • 20 • 16 • 0 • Normalios kokybės prekėms • Engelio kreivė kyla aukštyn • (turi teigiamą nuolydį). Engelio kreivės • Blogesnės kokybės prekėms • Engelio kreivė linksta atgal. • Inferior • Normal • Food (units • per month) • 30 • 4 • 8 • 12 • 10 • Income • ($ per • month) • 20 • 16 • 0 Pakaitalai ir papildai • 1) Dvi prekės yra laikomos pakaitalais, jei vienos prekės kainos padidėjimas (sumažėjimas) sukelia kitos prekės paklausos kiekio padidėjimą (suma-žėjimą). ▪ Pvz. kino filmo bilietai ir vaizdajuosčių nuoma. Pakaitalai ir papildai • 2) Dvi prekės yra laikomos papildais, jei vienos prekės kainos padidėjimas (sumažėjimas) sukelia kitos prekės paklausos kiekio sumažėjimą (padi-dėjimą). ▪ Pvz. benzinas ir variklių alyva. Pakaitalai ir papildai • 3) Dvi prekės yra laikomos nepriklausomomis, kai vienos prekės kainos pasikeitimas neturi jokios įtakos kitos prekės paklausos kiekiui. Pakaitalai ir papildai ◦ Jei paklausos kreivė turi neigiamą nuolydį, tai dvi prekės yra laikomos pakaitalais. ◦ Jei paklausos kreivė turi teigiamą nuolydį, tai dvi prekės yra laikomos papildais. Pajamų ir substitucijos efektai • Prekių kainų sumažėjimas turi du efektus: Substitucijos ir pajamų. • Substitucijos efektas ▪ Vartotojai bus linkę pirkti daugiau tų prekių, kurios atpigs, ir mažiau tų prekių, kurios dabar yra palyginti brangesnės. Pajamų ir substitucijos efektai ◦ Pajamų efektas • Vartotojo pajamos didėja ir vartotojas gali įsigyti daugiau prekės vienetų, kai prekių kainos mažėja. Pajamų ir substitucijos efektai • Substitucijos efektas ◦ Substitucijos efektas – vienos prekės pakeitimas kita preke, kuris kyla iš jų kainų santykinio pokyčio. ◦ Kai maisto kaina krinta, subsituticos efektas visada priveda prie maisto paklausos kiekio padidėjimo. Pajamų ir substitucijos efektai • Pajamų efektas ◦ Pajamų efektas – vartotojo pajamų pasikeitimas dėl prekių kainų pasikeitimo. ◦ Kai žmonių pajamos didėja,tai produktų paklausos kiekis gali didėti arba mažėti. Pajamų ir substitucijos efektai: normalios kokybės prekės • Food (units • per month) • O • Clothing • (units per • month) • R • F1 • S • C1 • A • U1 • Pajamų efektas, EF2,( iš D į • B) Išlieka pastovi kaina, • bet didėja perkamoji galia. • Income Effect • C2 • F2 • T • U2 • B • Kai maisto kaina mažėja, vartojimas didėja (F1F2), vartotojui judant iš A į B. • E • Total Effect • Substitution • Effect • D • Substitucijos efektas,F1E, (iš taško • A į D).Keičiasi santykinės kainos, bet • realiosios pajamos išlieka pastovios. Pajamų ir substitucijos efektai: blogesnės kokybės prekės • Food (units • per month) • O • R • Clothing • (units per • month) • F1 • S • F2 • T • A • U1 • E • Substitution • Effect • D • Total Effect • Kai maistas yra blogesnės • kokybės prekė,pajamų efektas • yra neigiamas. Tačiau, • substitucijos efektas • yra didesnis negu pajamų • efektas. • B • Income Effect • U2 Gifeno prekės ◦ Gifeno prekės – prekės, kurių paklausos kiekis, didėjant kainai, didėja, o ne mažėja. ◦ Gifeno prekės ◦ Pvz.: vartotojas vartoja palyginti nedaug drabužių ir daug maisto. Maisto kaina nukrinta. Maisto kainos smukimas duoda pakankamai pajamų, kad vartotojas norėtų ir galėtų pirkti daugiau drabužių ir mažiau maisto vienetų. Pirmenybę vartotojas teikia tokiam rinkiniui, kuriame yra daugiau drabužių ir mažiau maisto, o ne tokiam, kuriame yra daugiau maisto ir mažiau drabužių. Galbūt geriau apsirengęs vartotojas tikėtina sulauks daugiau kvietimų pietauti ir taip galės mažiau maisto gaminti namie! Literatūra: • Robert S.Pindyck, Daniel L.Rubinfeld Microeconomics (Third edition). Prentice Hall, Englewood Cliffs, New Jersey 07632 (1995)

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1322 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Skaidrės (.ppt)
Apimtis
29 psl., (1322 ž.)
Darbo duomenys
  • Mikroekonomikos referatas
  • 29 psl., (1322 ž.)
  • Skaidrės 382 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt