Sutarčių teisė – sistema teisės normų, kuriomis nustatomi, įtvirtinami arba kurių pagrindu pasibaigia (netenka teisinės galios) visuomeniniai teisiniai santykiai, kurių pagrindinė priemonių arba santykių dalykas yra sutartis. Paprastai, sutarčių teisė skirstoma į dvi šakas: Civilinės ir Tarptautinės teisės. Civilinės teisės šaka – tai teisės normos, kuriomis reguliuojami sutartiniai teisiniai santykiai bei su jais glaudžiai susiję kiti civiliniai teisiniai santykiai (ikisutartiniai, posutartiniai). Tuo tarpu, Tarptautinės teisės šaka reguliuoja tarptautinių sutarčių sudarymą. Akivaizdu, kad jūriniai protestai ir notisai yra reguliuojami tarptautinės (jūrų) teisės sutarčių sudarymo normomis. Jūrinis protestas – tai specifinis teisinis institutas, kuris nustato įrodymų pateikimo tvarką, kai laivo plaukiojimo ar stovėjimo metu įvyksta įvykis, kuriuo laivui ar kroviniui padaroma žala, nesant kapitono kaltės. Laivo kapitonas, siekdamas apginti savo teisėtus interesus, surašo jūrinį protestą detaliai išvardindamas aplinkybes, priežastis bei priemones, kurių ėmėsi atsiradusiai žalai sumažinti. O jūriniai notisai (pranešimai) – yra informaciniai pranešimai, kurie yra išduodami skelbiant svarbią saugos, reguliavimo ir kitą svarbią informaciją, susijusią su jūrų reikalais.
Darbo tikslas – išnagrinėti jūrinius protestų ir notisų dokumentus.
Darbo uždaviniai:
1. Išsiaiškinti jūrinių protestų ir pranešimų esmes.
2. Išanalizuoti šių dokumentų naudingumą.
3. Pateikti protestų bei pranešimų taikymo formas.
Tyrimo tipas – teorinis.
Tyrimo metodai: teorinis įvertinimas, analizavimas.
Tyrimą sudaro dvi dalys. Pirmoje yra kalbama apie jūrinius protestus, jų esmę, apibrėžiama protesto taikymo forma, nagrinėjamas jūrinio protesto Aktas. Antroje tyrimo dalyje nagrinėjami jūriniai notisai, šių dokumentų esmę bei naudojimas, pateikiamos jų rūšys.
Sutarčių teisė – sistema teisės normų, kuriomis nustatomi, įtvirtinami arba kurių pagrindu pasibaigia (netenka teisinės galios) visuomeniniai teisiniai santykiai, kurių pagrindinė priemonių arba santykių dalykas yra sutartis. Paprastai, sutarčių teisė skirstoma į dvi šakas: Civilinės ir Tarptautinės teisės. Civilinės teisės šaka – tai teisės normos, kuriomis reguliuojami sutartiniai teisiniai santykiai bei su jais glaudžiai susiję kiti civiliniai teisiniai santykiai (ikisutartiniai, posutartiniai). Tuo tarpu, Tarptautinės teisės šaka reguliuoja tarptautinių sutarčių sudarymą. Akivaizdu, kad jūriniai protestai ir notisai yra reguliuojami tarptautinės (jūrų) teisės sutarčių sudarymo normomis. Jūrinis protestas – tai specifinis teisinis institutas, kuris nustato įrodymų pateikimo tvarką, kai laivo plaukiojimo ar stovėjimo metu įvyksta įvykis, kuriuo laivui ar kroviniui padaroma žala, nesant kapitono kaltės. Laivo kapitonas, siekdamas apginti savo teisėtus interesus, surašo jūrinį protestą detaliai išvardindamas aplinkybes, priežastis bei priemones, kurių ėmėsi atsiradusiai žalai sumažinti. O jūriniai notisai (pranešimai) – yra informaciniai pranešimai, kurie yra išduodami skelbiant svarbią saugos, reguliavimo ir kitą svarbią informaciją, susijusią su jūrų reikalais.
Darbo tikslas – išnagrinėti jūrinius protestų ir notisų dokumentus.
1. Išsiaiškinti jūrinių protestų ir pranešimų esmes.
2. Išanalizuoti šių dokumentų naudingumą.
3. Pateikti protestų bei pranešimų taikymo formas.
Tyrimo tipas – teorinis.
Tyrimo metodai: teorinis įvertinimas, analizavimas.
Tyrimą sudaro dvi dalys. Pirmoje yra kalbama apie jūrinius protestus, jų esmę, apibrėžiama protesto taikymo forma, nagrinėjamas jūrinio protesto Aktas. Antroje tyrimo dalyje nagrinėjami jūriniai notisai, šių dokumentų esmę bei naudojimas, pateikiamos jų rūšys.
1. JŪRINIS PROTESTAS
Intensyvi jūrininkystės plėtra davė pagrindą atsirasti metodams ir formoms apsaugoti interesus kaip laivo savininko, taip ir siuntėjo. Kai yra sudaroma sutartis dėl krovinių gabenimo per jūrą, iš anksto yra nusprendžiamos visų šalių atsakomybės bei atleidimas nuo jos. Tai yra ypač aktualu vežėjui, kuris visiškai yra atsakingas už krovinių pervežimą. Jeigu krovinys buvo pažeistas, vežėjas turi sumokėti tam tikrą atlyginimą už padarytą žalą. Praktikoje, atsirado paprotys, pagal kurį laivo kapitonas pasakodavo suinteresuotiems asmenims apie nepriklausomus nuo įgulos reiso įvykius...
Šį darbą sudaro 3725 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!