Italija (oficialus pavadinimas – Italijos Respublika) yra pietų Europos šalis, priklausanti ES, JTO, NATO, OECD, ESPO. Aukštąjį išsilavinimą Italijoje suteikia universitetai, technologiniai universitetai, universitetiniai institutai, akademijos, aukštieji institutai/mokyklos. Italai mano, kad jų valstybės finansuojamos mokymo įstaigos pranašesnės už kitų šalių valstybines ir net privačias, ypač pradinio ir vidurinio lygmens, mokyklas. Chroniškas nedarbas irgi atlieka nemenką vaidmenį, skatindamas italus siekti aukštesnio išsimokslinimo. Mokslas privalomas iki aštuntos klasės. Paskui tik tie mokiniai, kurie išlaikė griežtus kvalifikacinius egzaminus, gali mokytis penkerių metų vidurinėje mokykloje. Baigę vidurinę, mokiniai privalo išlaikyti brandos egzaminą, tuomet gali stoti į koledžą. Švietimo sistemoje nėra magistratūros ar doktorantūros. Specializuodamiesi baigiamosiose klasėse moksleiviai tiesiog vidurinėje mokykloje įgyja koledžo arba universiteto lygmens humanitarinių mokslų išsilavinimą. Italijoje nėra privačių mokyklų, nors beveik kiekvienas didesnis miestas turi universitetą. Pizos universitetas garsėja savo matematikos ir medicinos fakultetais, Romos universitetas (didžiausia Italijos aukštoji mokykla su 180 000 studentų) — teisės mokykla. XI amžiuje įsteigtas Bolonijos universitetas yra seniausias Europoje ir laikomas vienu geriausiu šio žemyno universitetu.
Mūsų grupę sudomino turtinga Italijos mokslo praeitis, todėl mes nusprendėme „mokslinį tiriamąjį darbą“ daryti apie šią šalį. Pasirinkę šį darbą išsikėlėme sau tikslą išanalizuoti Italijos aukštojo mokslo sistemą. Siekdami įvykdyti savo tikslą, sudarėme keletą uždavinių: pirmiausia, sudaryti gerą darbo planą, antras uždavinys surinkti medžiagą, ją išanalizuoti ir atrinkti tinkamiausią, trečias uždavinys pateikti duomenis apie dabartinę ir ankstesnę Italijos aukštojo mokslo sistemas, ketvirtas uždavinys palyginti Italijos aukštojo mokslo sistemą su Lietuvos aukštojo mokslo sistema, išskirti panašumus ir skirtumus, bei pateikti pasiūlymų kaip pagerinti aukštojo mokslo sistemas. Tikimės, kad darbe įvykdysime sau iškeltą tikslą ir atliksime susidarytus uždavinius.
Pagrindinės nuostatos, kurios padėjo pagrindus Italijos mokslo sistemai, taip pat ir aukštajam mokslui yra išdėstytos Italijos Konstitucijoje. 33 konstitucijos straipsnis teigia “…mokslai ir menai turi būti laisvi ir teorinis mokymas turi būti nevaržomas.” Norint apginti akademines laisves aukštojo mokslo institucijos „ gali turėti savo tvarką,...
Šį darbą sudaro 5652 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!