Referatai

Interaktyvių žaidimų palaikymas

10   (1 atsiliepimai)
Interaktyvių žaidimų palaikymas 1 puslapis
Interaktyvių žaidimų palaikymas 2 puslapis
Interaktyvių žaidimų palaikymas 3 puslapis
Interaktyvių žaidimų palaikymas 4 puslapis
Interaktyvių žaidimų palaikymas 5 puslapis
Interaktyvių žaidimų palaikymas 6 puslapis
Interaktyvių žaidimų palaikymas 7 puslapis
Interaktyvių žaidimų palaikymas 8 puslapis
Interaktyvių žaidimų palaikymas 9 puslapis
Interaktyvių žaidimų palaikymas 10 puslapis
Interaktyvių žaidimų palaikymas 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

2007
Įžanga
Kartu su internetu prieš gerus kelis dešimtmečius gimė ir internetiniai (angl. online) žaidimai. Jų populiarumas labai svarbus kiekvienai kompanijai, kūrinčius šio tipo žaidimus.
Internetinių žaidimuose pagalbos tiekimas organizuojamas pasinaudojant kvietimų ar kontaktų centrus.
Vienas iš populiarumo veiksnių yra kokybiškos pagalbos teikimas vartotojams. Pasitraukę iš internetinių žaidimų vartotojai, pasišalimo priežatį įvardina prastą pagalbos paslaugų kokybę.
Kaip ir daugelyje sričių, taip ir internetiniuose žaidimuose pagalbos tiekimas organizuojamas pasitelkiant Kvietimų arba kontaktų centrus. Internetinių žaidimų sritis - gana specifinė sritis, naudojanti visas technologijų naujoves. Panagrinėsime kokius naujus iššūkius ši sritis pateikia kvietimo centrams, ir kokias naujas galimybes ji atveria.
Kvietimo centrai
Kvietimų apdorojimo centras – įstaiga, aprūpinta įrengimais ir specializuota programine įranga bei sukomplektuotu techniniu ir valdymo personalu kvietimų srautui aptarnauti operatorių (agentų) pagalba.
Esminis reikalavimas Kvietimų apdorojimo centrams - komutacinės posistemės su informacinėmis duomenų bazėmis glaudi integracija.
1 pav. IP kvietimų centras
Paprastai skambutis pirmiausia patenka į skambučių šliuzą. ACD modulis pastato kvietimą į eilę ir patikrina agentų užimtumą. Esant laisviems agentams skabutis maršrutizuojamas agentui. IP kvietimų centre iš PSTN patenkantis signalas verčiamas IP. Dažnai prieš skambučiui patenkant pas agentą į skambutį atsiliepia IVR.
Agento darbo vieta dažniausia arba tradicinis arba IP telefonas. Paprastai pokalbio ir svetainės duomenys nėra susieti, kas veda prie tam tikrų keblumų.
ACD - (automatic call distributor) - atsakingas už įeinančių kvietimų eilių organizavimą ir kvietimų skirstymą agentams. TDM tinkluose tai dažniausiai aparatūriniai įrenginiai, IP tinkluose šią funkciją dažniausia atlieka programinės įrangos komponentas.
PBX - įeinančių skambučių paskirstymui per TDM. IP paketams PBX nereikalingas.
IVR - (interactive voice response) - automatinis kalbinis dialogas su vartotoju.
CTI - Kompiuterinės ir telefoninės įrangų integravimo įrenginiai.
CRM - (customer relation management) - šis įrenginys kaupia informaciją apie vartotoją ir įgalina asmeniškai pritaikytų paslaugų pasiūlą.
Kvietimo centrai internetinių žaidimų paslaugose
Kvietimų centruose, teikiančiuose internetinių žaidimų pagalbą, pagalbos agentai kartais yra taip pat ir tų internetinių žaidimų ekspertai. Jų kasdieninis darbas skiriasi nuo pagalbos agentų darbo tradicinėse kvietimo centrų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1758 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
11 psl., (1758 ž.)
Darbo duomenys
  • Interneto referatas
  • 11 psl., (1758 ž.)
  • Word failas 317 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt