Logistika – tai dviejų ar daugiau veiklos sričių, užtikrinančių žaliavų, materialių išteklių ir produkcijos planavimą, gamybą, kontrolę ir efektyvų judėjimą iš gamybos taško į vartojimo tašką.
– tai procesas, judant prekėms/ paslaugoms iš pradinio, iš gavimo ar gamybos taško iki jų vartojimo vietos.
4. vietos (patogi vieta).
Mikro lygmeny (organizacijoje) logistika – vienas pagrindinių verslo strategijos kūrimo elementų, nes siejasi su marketingo kompleksu ir yra įmonės pagrindinė priemonė konkurenciniam pranašumui.
2. 1940-1960 metai. Didelę įtaką darė karo mokslas, nes II pasaulinio karo metu buvo padaryti sprendimai, pergabenant daug žmogiškųjų išteklių iš Rytų į Vakarus. Karo logistika paskatino paskirstymo, transportavimo inžinerijos atsiradimą;
3. 1960-1970 metai. Logistikos funkcijų integracija. Į atskirai valdomos logistikos funkciją žiūrima kaip į visumą, veiksmų grandinę. Integracija prasideda išteklių įvedimu ir baigiasi produktų pristatymu;
4. 1970-1980 metai. Vartotojų poreikių tenkinimas, kur pagrindinis tikslas yra fizinis paskirstymas kaip logistikos komplekso dalis. Šiuo laikotarpiu įsitvirtino marketingas;
5. 1980- iki dabar. Logistika – tai diferenciacijos šaltinis; ji tampa svarbiausiu įmonės strategijos kūrimo įrankiu. Didelė įtaka daro informacinių technologijų taikymas.
Perspektyvos. Globalizacija ir internacionalizacija (daro teigiamą ir neigiamą įtaką logistikai).
Logistikos valdymo elementai:
• Logistinis kanalas – visos įmonės esančios logistinėje grandinėje tarp pirminio žaliavų šaltinio ir galutinio vartotojo. Apima ir įmonių funkcijų sritį: pirkimus, gamybą, marketingą ir kanalo narius: tiekėjus, klientus ir trečiąsias šalis.
• Kliento poreikių tenkinimas – logistikos misija. Priklauso nuo visų kanalo dalyvių veiksmų, kurie nukreipti į produkto vertės didinimą;
• Vertės kūrimas. Jis atsiranda, kai įmonė bei kanalas kuria produkto savybes, atitinkančias kliento lūkesčius (4’r: reikiama prekė, reikiamos kokybės, reikiamu kiekiu, reikiamoje vietoje). Tai svarbiausia logistikos valdymo priemonė.
Logistikos grandinė
T – tiekėjas, S – sandeliai, G – gamintojas, V – vartotojas, B – bankas, D – didmenininkas, M – mažmenininkas. Visa grandinė suskirstoma į tris dedamąsias. Marketinginė logistikos grandinė
Kasdienės paklausos prekės logistinė grandinė
Kiekvienas grandinės dalyvis turi savo vidinę logistiką.
Logistikos tikslas – planuoti, koordinuoti veikloje sritis, reikalingas siekiant aukšto aptarnavimo lygio...
Šį darbą sudaro 5743 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!