Integruotos logistikos valdymo koncepcija.
1) Logistika apibrėžiama kaip viena iš pagrindinių verslo organizavimo sferų, įnešančių ženklų indėlį į produkto pridedamosios vertės sukūrimo procesą.
2) Kada logistikos veiklos tarpusavyje yra integruojamos įgyjamas konkurencinis pranašumas.
3) Visos sistemos integracija suteikia daug geresnius veiklos rezultatus, nei išskirstytas valdymas atskiroms funkcijoms.
4) Logistikos paskirties įgyvendimas priklauso nuo sėkmingo specifinių funkcijų, priklausančių fiziniam paskirstymui, gamybos aprūpinimui ir tiekimui, atlikimo ir koordinavimo.
5) Funkcinių ciklų seka susieja verslo įmonės logistikos sistemą su jos vartotojais ir tiekėjais į vieningą tiekimo – realizacijos grandinę.
6) Logistikos sistemos organizacinė struktūra turi būti kuriama atkreipiant dėmesį į struktūrą bei funkcinio ciklo dinamiką, bei kasdieninio funkcinių ciklų problemų atsirandančių darbo eigoje įvertinimą.
7) Dažnai manoma, kad atsakomybės suteikimas visoms operacijoms ir funkcijoms, iš kurių susideda logistika, viename skyriuje automatiškai veda link efektyvios integracijos.
8) Organizacinė struktūra pati savaime dar negarantuoja logistikos veiklų integracijos.
1) Logistikos infrastruktūros formavimą;
2) Pasikeitimą informacija;
3) Transportavimą;
4) Atsargų valdymą;
5) Sandėlių ūkio veiklą.
Be vieningos sąnaudų paskirstymo idėjos atsargos gali kauptis dėl tokių verslo sričių kritinių susidūrimu:
1) Tiekimas – pirkimas;
2) Pirkimas – gamyba;
3) Gamyba – marketingas;
4) Marketingas – paskirstymas;
5) Paskirstymas – tarpininkavimas;
6) Tarpininkai – klientai.
Vykstant šiems susidūrimams gamybinėje aplinkoje atsargos auga dėl sekančių priežasčių:
1) Tiekimo vadybininkai laimi pirkdami medžiagas už mažas kainas.
2) Gamybos vadybininkai laimi galėdami pagaminti produktą už mažiausias sąnaudas vienam vienetui.
3) Pardavimų agentai nori turėti dideles produktų atsargas ir kad jos būtų kaip galima arčiau vartotojų.
4) Transportavimo vadybininkai, siekdami sumažinti augančias transportavimo sąnaudas, transportuoja krovinius sunkvežimiais ir geležinkeliu. Dėl to, kad transportuojami dideli krovinių kiekiai, išvežimo ir pristatymo vietose, susikaupia daug atsargų.
5) Klientai, vartotojai ir tarpininkai siekia sumažinti atsargas dažniau pirkdami ir grąžindami atsargas ir su jomis susijusias sąnaudas gamintojui.
Informacijos vaidmuo:
1) Nauda, kurią galima gauti naujausių informacinių technologijų dėka, visiškai priklauso nuo informacijos kiekio ir kokybės.
Dažniausiai informacijos „brokas“ būna dviejų rūšių:
a) Gauti duomenys kartais atspindi realius įvykius ir tendencijas. Kadangi logistikos veikla daugiau siejasi su būsimais poreikiais,...
Šį darbą sudaro 3761 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!