Bakalauro darbai

Informacinių technologijų panaudojimas viešojo sektoriaus institucijose

10   (1 atsiliepimai)
Informacinių technologijų panaudojimas viešojo sektoriaus institucijose 1 puslapis
Informacinių technologijų panaudojimas viešojo sektoriaus institucijose 2 puslapis
Informacinių technologijų panaudojimas viešojo sektoriaus institucijose 3 puslapis
Informacinių technologijų panaudojimas viešojo sektoriaus institucijose 4 puslapis
Informacinių technologijų panaudojimas viešojo sektoriaus institucijose 5 puslapis
Informacinių technologijų panaudojimas viešojo sektoriaus institucijose 6 puslapis
Informacinių technologijų panaudojimas viešojo sektoriaus institucijose 7 puslapis
Informacinių technologijų panaudojimas viešojo sektoriaus institucijose 8 puslapis
Informacinių technologijų panaudojimas viešojo sektoriaus institucijose 9 puslapis
Informacinių technologijų panaudojimas viešojo sektoriaus institucijose 10 puslapis
Informacinių technologijų panaudojimas viešojo sektoriaus institucijose 11 puslapis
Informacinių technologijų panaudojimas viešojo sektoriaus institucijose 12 puslapis
Informacinių technologijų panaudojimas viešojo sektoriaus institucijose 13 puslapis
Informacinių technologijų panaudojimas viešojo sektoriaus institucijose 14 puslapis
Informacinių technologijų panaudojimas viešojo sektoriaus institucijose 15 puslapis
Informacinių technologijų panaudojimas viešojo sektoriaus institucijose 16 puslapis
Informacinių technologijų panaudojimas viešojo sektoriaus institucijose 17 puslapis
Informacinių technologijų panaudojimas viešojo sektoriaus institucijose 18 puslapis
Informacinių technologijų panaudojimas viešojo sektoriaus institucijose 19 puslapis
Informacinių technologijų panaudojimas viešojo sektoriaus institucijose 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Darbo problema. Šiame baigiamajame darbe atliktas elektroninių paslaugų sistemos tyrimas remiasi galiojančiais įstatymais, Informacinės visuomenės plėtros komiteto prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės sudarytu elektroninių viešųjų paslaugų modeliu bei atliktais tyrimais, Lietuvos Respublikos elektroninės valdžios strategija ir kitais strateginiais dokumentais. Tačiau informacinių ir komunikacinių technologijų panaudojimas viešajame administravime Lietuvoje mokslinėje literatūroje dar mažai tyrinėtas. Praktinei šių klausimų analizei pasirinktos Panevėžio ir Klaipėdos miesto savivaldybės. Šios savivaldybės pasirinktos todėl, kad šiose savivaldybėse gvildenamu klausimu jokie tyrimai kol kas nėra atliekami. Nors informacinės technologijos ir jų pritaikymas atsispindi savivaldybių strateginiuose planuose ir veiklos dokumentuose, tačiau tikėtina, jog bendruomenė neturi pakankamai informacijos apie elektronines paslaugas.
Temos aktualumas. Besikeičiančios informacinės technologijos pakeitė daugelį gyvenimo sričių, tame tarpe ir žmonių bendravimo bei bendradarbiavimo galimybes. Virtualios terpės dėka keičiasi ir bendruomeniškumo specifika. Internetas bei informacinės technologijos tampa svarbia priemone ne tik plečiant verslą, bet ir plėtojant virtualių bendruomenių koncepciją. R. Petrauskienė (2005), E. Butkevičienė, D. Rutkauskienė (2008), R. Garuckas (2008) atskleidžia, jog kintančios bendruomeniškumo formos, tame tarpe ir mobilios bei virtualios bendruomenės atsiradimas, įtakoja bendruomenių požymių svarbą. Jei įprastoje bendruomenėje geografinė padėtis, socialinis sutelktumas turi svarbią reikšmę bendravimui, virtualioje bendruomenėje netenka prasmės. Virtuali socialinė sąveika tampa pagrindiniu virtualių bendruomenių egzistavimo pagrindu.
Taip pat informacinių ir komunikacinių technologijų sparti raida, skatina savivaldybes ieškoti naujų priemonių ir galimybių, siekiant savalaikės informacijos pateikimo gyventojams. Elektroninės viešosios paslaugos, panaudojant informacines ir komunikacines technologijas Lietuvoje jau yra diegiamos, šiuo metu tai ypač aktualus klausimas, juolab, kad informacinių technologijų panaudojimo viešajame administravime galimybės nuolat kinta, o tuo pačiu auga ir visuomenės poreikiai.
Darbo objektas – informacinių technologijų panaudojimas savivaldybėse, teikiant viešąsias paslaugas.
Darbo tikslas – išanalizuoti elektroninių viešųjų paslaugų įgyvendinimą Panevėžio ir Klaipėdos miesto savivaldybėse ir nustatyti tobulintinas elektroninių paslaugų sritis.
1. Apibrėžti elektroninių viešųjų paslaugų sąvoką ir jų rūšis.
2. Įvertinti elektroninių viešųjų paslaugų specifiškumą tiriamose savivaldybėse, siekiant pateikti pasiūlymus elektroninių paslaugų diegimui.
3. Ištirti ir nustatyti elektroninių viešųjų paslaugų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 9801 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS
  • 1. ELEKTRONINIŲ VIEŠŲJŲ PASLAUGŲ TEORINIAI PAGRINDAI
  • 1.1. Elektroninių viešųjų paslaugų samprata ir klasifikacija
  • 1.2. Elektroninės viešosios ir informacinės visuomenės paslaugos
  • 1.2.1. Informacinės paslaugos visuomenei
  • 1.2.2. Informacinės visuomenės ir elektroninių viešųjų paslaugų santykis
  • 2. ELEKTRONINIŲ PASLAUGŲ DIEGIMAS VIEŠAJAME ADMINISTRAVIME
  • 2.1. Elektroninė valdžia savivaldybėje
  • 2.2. Elektroninių viešųjų paslaugų modeliai
  • 2.3. Elektroninių paslaugų taikymo viešajame administravime problemos
  • 3. ELEKTRONINIŲ VIEŠŲJŲ PASLAUGŲ TAIKYMO PANEVĖŽIO IR KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖSE TYRIMAS
  • 3.1. Klaipėdos ir Panevėžio miesto savivaldybių informacinių technologijų raida
  • 3.2. Tyrimo metodika ir organizavimas
  • 3.3. Elektroninių viešųjų paslaugų teikimo savivaldybėse analizė
  • 3.3.1. Klaipėdos ir Panevėžio miesto savivaldybių interneto svetainių palyginimas
  • 3.3.2 Pasiūlymai elektroninių viešųjų paslaugų panaudojimo tobulinimui
  • IŠVADOS
  • LITERATŪRA
  • PRIEDAI

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
40 psl., (9801 ž.)
Darbo duomenys
  • Informacinių technologijų bakalauro darbas
  • 40 psl., (9801 ž.)
  • Word failas 495 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį bakalauro darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt