Darbe apžvelgiami uždarosios akcinės bendrovės „Saramita“, kuri veiklą pradėjo 1999m. pabaigoje, kainodaros principai. Bendrovė yra juridinis asmuo su ribota turtine atsakomybe. Jos įstatinis kapitalas - 20000 Lt. Vienos akcijos nominali vertė yra 100 Lt, jų skaičius - 200. Visos akcijos yra paprastos vardinės. Jos priklauso vieninteliam akcininkui, kuris yra ir bendrovės direktorius.
Įmonė užsiima didmenine prekyba cheminėmis medžiagomis, maisto priedais, valymo, dezinfekcijos, skalbimo priemonėmis..
• 2 vairuotojai ekspeditoriai.
Vairuotojai - ekspeditoriai kartu dirba ir kroviko darbą. Vadybininkas užsiima pirkimais ir pardavimais. Visas ataskaitas, deklaracijas ruošia vyr. finansininkė. Buhalterė išrašo sąskaitas-faktūras.
Tikslai
Įmonė, siekianti pelningai parduoti savo prekes ir konkuruoti rinkoje, turi ne tik nustatyti savo tikslus, įvertinti situaciją rinkoje, žinoti kainų nustatymo metodus, bet ir visa tai įvertinti ir apjungti į vientisą kainodaros strategiją.
Kainodaros strategija – praktinių veiksnių bei metodų rinkinys, kuriuo tikslinga remtis nustatant rinkos kainas įmonės prekėms. Galima išskirti tokias pagrindines strategijas:
1. „Grietinėlės nugraibymo“ (aukštų kainų) strategija. Visiškai naujiems gaminiams įmonė gali nustatyti aukščiausias kainas, daug kartų viršijančias gamybos kaštus. Tokia strategija naudojama tada, kai prekė turi patikimą patentinę apsaugą ir dar nėra konkurentų.
Ši strategija patogi tuo, kad greitai atsiperka prekės kūrimo investicijos. Gamintojai gali pradėti nuo nedidelės gamybos ir pardavimo apimties, nes iš pradžių pirkėjų yra gana nedaug. Didelė kaina signalizuoja pirkėjams apie prekės kokybę ir prestižą. Vėliau kaina mažinama ir pirkėjų ratas plečiasi (žr. 1 pav.). [10, 120].
2. Skverbimosi (žemų kainų) strategija. Nauja prekė įvedama į rinką nedidele kaina. Tokia ji lieka gana ilgai, o vėliau, atsižvelgiant į aplinkybes, gali būti didinama arba mažinama
Šios strategijos tikslas – greitai įeiti į plačią kainai jautrių pirkėjų rinką. Kaina pasitelkiama kaip svarbiausias konkuravimo įrankis, viliojantis ne tiek naujus, kiek konkurentų prekes jau perkančius vartotojus. Tokia strategija gana agresyvi ir tinka rinkoms, kuriose pirkėjai prekes renkasi pagal kainą. Pelnas susidaro dėl didelės apyvartos.
3. Vidutinių kainų (neutrali) strategija. Taikoma daugelio įmonių, kurių politika – ilgą laiką...
Šį darbą sudaro 1159 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!