Šiuolaikinėje visuomenėje, vykstant spartiems technologiniams pokyčiams, rinkos vis labiau įgyja pasaulinį mastą. Todėl vadovavimo įgūdžius būtina papildyti strateginio planavimo įgūdžiais. Kad įmonės pasiektų savo užsibrėžtų tikslų, vadovai apie galimybes ir besikeičiančių sąlygų poveiki turi mąstyti strategiškai. Jie privalo atidžiai stebėti išorinę aplinką, norėdami žinoti, kada pradėti strateginius pasikeitimus.
Strateginio planavimo kūrėjai H. I. Ansoff (1979), R. L. Ackoff (1985), K. R. Andrews (1980) ir kt. teigė, kad įmonės privalo planuoti savo ateiti, formuluoti tikslus ir bendrą politiką. Šie autoriai pasiūlė formalias strateginių planų sudarymo procedūras, grindžiamas SSGG (SWOT) analize. Įvertinus įmonės stipriąsias ir silpnąsias puses bei aplinkos grėsmes ir galimybes, siekiant įgyvendinti numatytus tikslus, sudaromi strateginiai planai. Strateginis planas – tai vadovybės priimtas, veiksmų ir sprendimų rinkinys, kurio pagrindu ruošiamos specifnės strategijos, padedančios įmonei siekti savo tikslų. Strategija – tai detalus visapusiškas kompleksinis planas, užtikrinantis įmonės misijos ir tikslo siekimą. Strateginis planas būtinai turi būti paremtas plačiais tyrimais ir faktais apie verslo šaką, rinką, konkurenciją ir kt. Todėl įmonė, sudarydama strategini planą turi nuolat rinkti ir analizuoti didelius informacijos kiekius. Tobulai parengta strategija teikia įmonei apibrėžtumo, individualumo.
• Kita vertus, strategija, dažnai suprantama kaip nuolatinė įmonės ir jos aplinkos sąveika, nes kiekviena įmonė turi savo aplinką ir palaiko su ja tam tikrus santykius.
Strateginis planavimas yra gana sudėtingas socialinis reiškinys, glaudžiai susijęs su daugeliu svarbių ekonomikos ir visuomenės vystymosi procesu.
Temos aktualumas apibrėžiamas tuo, kad Lietuvos įmonės dar mažai dėmesio skiria įmonės strateginiam planavimui. Šiuolaikinėms verslo įmonėms, siekiančioms efektyviai veikti įtemptos konkurencijos bei nuolatinių pokyčių sąlygomis, nebepakanka tradicinių valdymo būdų, todėl strateginį planą svarbu analizuoti bei jį pritaikyti prie pasikeitusios įmonės išorinės ir vidinės aplinkos.
Darbo tikslas – atlikti įmonės strateginio plano analizę, atskleisti bei nurodyti jo trūkumus.
1. Išnagrinėti teorinius strateginio planavimo klausimus.
2. Išanalizuoti įmonės išorinę bei vidinę aplinką.
3. Atlikti įmonės strateginio plano analizę.
4. Atskleisti strateginio plano trūkumus UAB “Ryterna”.
Darbo objektas – įmonės strateginis planas.
Darbo...
Šį darbą sudaro 6749 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!