Verslo aplinka pasulyje darosi vis sudėtingesnė, sparti technologijų raida trumpina produktų gyvavimo ciklą ir didina reikalavimus naujiems produktams bei paslaugoms. Tokioje aplinkoje įmonių vadovams tiesiog būtina mąstyti strategiškai ir planuoti savo žingsnius į ateitį. Jie turi numatyti, ką gali pasiūlyti šiandien ir ką galės pasiūlyti rytoj klientams, kokius turi pranašumus prieš savo konkurentus šiandien ir kokius tikisi turėti rytoj. Rytojus suprantamas kaip laiko perspektyva.
Įmonės strategijos formavimo ir įgyvendinimo procesas yra sudėtingas. Jau vien tam, kad būtų parengtas ir priimtas atskiras strateginis sprendimas, būtinas netrumpas laiko tarpas. O dar ilgiau užtrunkama, kol šis sprendimas tampa įgyvendintas.
Kiekviena įmonė rinkos sąlygomis siekia gauti pelną. Tačiau jį įmonė gauna nuolatos rizikuodama bei konkuruodama su kitomis firmomis. Dėl tokios dinamiškos aplinkos verslui visada būdingas neapibrėžtumas, norimų gauti rezultatų neužtikrintumas bei, deja, kartais rizikuoti verčiantys sprendimai. Šie sprendimai gresia tiek pradedant verslą, tiek rengiant firmos strategiją. Todėl atsiranda būtinumas prognozuoti rezultatus siekiant sumažinti neigiamas pasekmes bei siekiant geresnių rezultatų.
Sprendimo parengimo ir priėmimo procese dalyvauja įmonės vidaus subjektai, o su strateginiu sprendimu susieti – įmonės išoriniai subjektai. Pagrindinė įmonės strategija siejama su vidine bei išorine rinkos analize, įmonės stipriųjų bei silpnųjų pusių vertinimu, galimybių bei grėsmių išskyrimu. Skirtingi strateginių sprendimų parengimo, priėmimo ir įgyvendinimo dalyvių interesai veikia strateginius sprendimus. Įmonės strateginio valdymo funkcija apima ne vieno, o viso komplekso strateginių sprendimų parengimą ir įgyvendinimą.
Strateginis mąstymas suteikia žinių kaip įmonėms išlikti besikeičiančioje aplinkoje ir koncentruoti išteklius pagrindiniam tikslui siekti, kaip numatyti veiklos kryptis, atspindinčias jos aplinkoje vykstančius procesus. Globalizacijos sąlygomis strateginės permainos vyksta elektroninės komercijos, informacinės visuomenės, naujų technologijų bei strateginių inovacijų sąlygomis, todėl verslo vadovai turi turėti strateginių gebėjimų. Tik pasitelkus strateginio mąstymo ir sprendimų priėmimo metodus galima spręsti esamos situacijos problemas ir orientuotis į idealios situacijos siekį ateityje. Galimybių ir iniciatyvų valdymas yra pagrindas nuolatiniam augimui ir inovacijų diegimui, naujų konkurencingų nišų suradimui.
Strateginis planavimas sudėtingas socialinis...
Šį darbą sudaro 4258 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!