Referatai

Įmonės strategijos planavimas

10   (3 atsiliepimai)
Įmonės strategijos planavimas  1 puslapis
Įmonės strategijos planavimas  2 puslapis
Įmonės strategijos planavimas  3 puslapis
Įmonės strategijos planavimas  4 puslapis
Įmonės strategijos planavimas  5 puslapis
Įmonės strategijos planavimas  6 puslapis
Įmonės strategijos planavimas  7 puslapis
Įmonės strategijos planavimas  8 puslapis
Įmonės strategijos planavimas  9 puslapis
Įmonės strategijos planavimas  10 puslapis
Įmonės strategijos planavimas  11 puslapis
Įmonės strategijos planavimas  12 puslapis
Įmonės strategijos planavimas  13 puslapis
Įmonės strategijos planavimas  14 puslapis
Įmonės strategijos planavimas  15 puslapis
Įmonės strategijos planavimas  16 puslapis
Įmonės strategijos planavimas  17 puslapis
Įmonės strategijos planavimas  18 puslapis
Įmonės strategijos planavimas  19 puslapis
Įmonės strategijos planavimas  20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Aprašymas

Įvadas
Strateginis planavimas, jo samprata, esmė ir reikšmė
Strateginio planavimo samprata
Planavimas
Strateginis planavimas ir jo esmė
Strateginio planavimo reikšmė
Strateginio planavimo esmė
Strateginio planavimo etapai
Strateginio planavimo funkcijos
Įmonės strateginis planavimas ir jo reikšmė
Įmonės misija ir tikslai, jų reikšmė įmonės veiklai
Išorinės ir vidinės aplinkos analizė
Išorinės ir vidinės aplinkos analizės svarba efektyviam įmonės darbui
Strateginio plano įgyvendinimas, valdymas ir kontrolė
Institucijos veiklos strateginio planavimo paskirtis
Strateginio planavimo procesas
Analizės stadija
Veiklos stadija
Uab "klaipėdos baldai" strateginės plėtros ir vystymo kryptys 2004 2008m.
Dabartinių ir potencialių aplinkos ir vidinių veiksnių analizė
Išorinės aplinkos veiksniai ir sąlygos
Įmonės vidiniai veiksniai ir sąlygos
SWOT analizės išvados ir siūlymai
Įmonės bendrosios vystymo strategijos numatymas
Įmonės strateginiai tikslai
Uab "klaipėdos baldai" įmonės vizija ir misija

Vizija
Misija
Išvados

Ištrauka

Nuolatiniai pokyčiai tampa neatskiriama mūsų gyvenimo dalimi. Kinta klientų poreikiai ir lūkesčiai, tobulėja ir keičiasi produktai ir paslaugos bei jų kūrimo būdai, auga verslui keliami reikalavimai, nes konkurencija yra „negailestinga“. Šiuolaikiniame pasaulyje yra labai sunku ir sudėtinga tinkamai priimti sprendimus vienu ar kitu atveju. Tai yra labai sudėtingas ir atsakingas procesas. Priimti sprendimus reikia tik tada, kai yra kruopščiai išnagrinėta vienokia ar kitokia situacija, žinoma konkreti padėtis. Sprendimus gali priimti tik atsakingi ir kompetentingi, tos srities, kurios sprendimus ruošiasi priimti, asmenys. Tačiau, kad iki sprendimo priėmimo stadijos reikia dar daug padaryti. Ir visų pirma reikia žvelgti į priekį, t.y. numatyti strategiją, kuriai reikalingas sprendimas. Todėl sprendimus leisti priimti bet kam yra labai rizikinga. Strategijos sąvoką dažnai galima išgirsti, kai kalbama apie kariuomenę. Tačiau strategija svarbi ir verslo srityje.
Darbo objektas: įmonės, taikančios strateginį planavimą.
Darbo tikslas: išsiaiškinti strateginio planavimo svarbą organizacijos veikloje.
Darbo uždaviniai: išanalizuoti strateginio valdymo metodologijų sąvokas; apibendrinti strateginio planavimo etapus; analizuoti strateginio planavimo funkcijas ir jų sudedamąsias dalis; pagal strateginio planavimo eigą išanalizuoti įmonės veiklą.
Svarbiausia naudota literatūra: buvo remtasi Zinos Gineitienės knyga „Verslo kūrimas ir valdymas“ bei internetiniais šaltiniais.
Strategija(lot. strategia-vadovavimas)-ilgalaikis planas, sukurtas siekiant tam tikros padėties ar tikslo. Sąvoka kilusi iš graikų kalbos, kur naudota vadovavimui, kariuomenei apibūdinti( ) Apibrėžiant, kas tai yra strategija, svarbu skirti du dalykus: strategija turi būti suprantama kaip koncepcija ir kaip procesas. Strategiją kaip koncepciją nusako 5 sąvokos: planas(turimi aiškūs tikslai), gudrybė(stengiamasi pergudrauti varžovus ir konkurentus įvairiais veiksmais: kainų mažinimu ir pan.), modelis(strategija norima ir reali), pozicija(organizacijos vieta išorinėje aplinkoje), perspektyva(tai, kaip vadovai supranta juos supančią aplinką). Stungurienės(2006) teigimu, strateginis planavimas operacijų valdymo procese siejamas su ilgalaikiu požiūriu į tai, kaip bus vykdomas verslas. Gamybinės firmos strategija gali apimti tokius klausimus:
• kur išdėstyti įrangą?
• kiek jos reikia turėti?
• kada įrangą įsigyti?
• kiek ir ko gaminti?
Paslaugas teikiančioje įmonėje svarbu numatyti ryšių nustatymo su vartotoju strategiją(p.34).
Strateginis planavimas-tai...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6648 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. STRATEGINIS PLANAVIMAS, JO SAMPRATA, ESMĖ IR REIKŠMĖ 4
  • 1.1. Strateginio planavimo samprata 4
  • 1.2. Planavimas 5
  • 1.3. Strateginis planavimas ir jo esmė 7
  • 1.4. Strateginio planavimo reikšmė 9
  • 1.5. Strateginio planavimo esmė 10
  • 2. STRATEGINIO PLANAVIMO ETAPAI 11
  • 3. STRATEGINIO PLANAVIMO FUNKCIJOS 13
  • 4. Įmonės strateginis planavimas ir jo reikšmė 14
  • 5. Įmonės misija ir tikslai, jų reikšmė įmonės veiklai 17
  • 6. Išorinės ir vidinės aplinkos analizė 19
  • 6.1. Išorinės ir vidinės aplinkos analizės svarba efektyviam įmonės darbui 19
  • 7. Strateginio plano įgyvendinimas, valdymas ir kontrolė 20
  • 8. Institucijos veiklos strateginio planavimo paskirtis 21
  • 9. STRATEGINIO PLANAVIMO PROCESAS 22
  • 9.1. Analizės stadija 22
  • 9.2. Veiklos stadija 22
  • 10. UAB „KLAIPĖDOS BALDAI” STRATEGINĖS PLĖTROS IR VYSTYMO KRYPTYS 2004‑2008m. 25
  • 10.1. Dabartinių ir potencialių aplinkos ir vidinių veiksnių analizė 25
  • 10.1.1. Išorinės aplinkos veiksniai ir sąlygos 25
  • 10.1.2. Įmonės vidiniai veiksniai ir sąlygos 26
  • 10.1.3. SWOT analizės išvados ir siūlymai 28
  • 9.2. ĮMONĖS BENDROSIOS VYSTYMO STRATEGIJOS NUMATYMAS 31
  • 9.3. ĮMONĖS STRATEGINIAI TIKSLAI 31
  • 9.4. UAB „KLAIPĖDOS BALDAI” ĮMONĖS VIZIJA IR MISIJA 32
  • IŠVADOS 33
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 34

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
34 psl., (6648 ž.)
Darbo duomenys
  • Vadybos referatas
  • 34 psl., (6648 ž.)
  • Word failas 259 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt