Vidurinio ugdymo bendrosios programos, vadovėliai: J. Kadziauskas, J. Martinionienė, I. Viltrakienė „Biologija 11–12. Ląstelė – gyvybės pagrindas. Medžiagų apykaita ir pernaša“, J. Dzikavičiūtė, V. Semaška „Biologija 11–12. Homeostazė ir organizmo valdymas. Žmogaus sveikata“. J. Dzikavičiūtė, M. Purlienė, I. Viltrakienė „Biologo užrašai 11–12“, interaktyvūs kompiuteriniai mokomieji objektai, prieigos per internetą bei įvairi literatūra.
Tikslas
Sudaryti mokiniams galimybę įgyti žinių, gilesnio supratimo bei gebėjimų aiškinantis ląstelės sandarą ir su ląstele susijusius procesus, nagrinėjant biologijos dėsningumus susijusius su medžiagų apykaita ir pernaša, nagrinėjant biologijos dėsningumus susijusius su homeostaze ir organizmo valdymu bei žmogaus sveikatos klausimais ir problemomis, taip pat sprendžiant problemas, susijusias su sveika gyvensena ir darniuoju vystymusi.
Siekiama, kad mokiniai išsiugdytų vertybines nuostatas:
• Įvairiais metodais tyrinėti biologinius reiškinius ir procesus.
• Suvokti ląstelę, kaip mažiausią organizmo dalelę, kurioje vyksta visi gyvybiniai procesai.
• Suvokiant įvairių organizmų prisitaikymo unikalumą, saugoti gyvybę.
• Suvokti organizmų sandaros ir funkcijų vienovę.
• Saugoti savo ir kitų žmonių sveikatą.
Vertinimas
Vertinant mokinius remiamasi Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo samprata. Mokantis taikomas formuojamasis ir diagnostinis vertinimas. Baigiant skyrių / modulį gali būti taikomas apibendrinamasis vertinimas. Formuojamasis vertinimas nesiejamas su pažymiu. Naudojamos vertinimo užduotys turi atitikti tai, ko buvo mokoma, mokiniai iš anksto žinotų, kaip bus vertinami – jiems būtų aiškūs vertinimo kriterijai.
Etapo (ciklo) pavadinimas /Tema
Gebėjimai
Valandos (nuo - iki)
Integracija
Numatomos mokinių veiklos
ir vertinimas
Pastabos
1. Metodologiniai biologijos klausimai
1.1. Paaiškinti ir vartoti pagrindines biologijos sąvokas.
1.2. Susiplanuoti ir atlikti biologinius tyrimus, analizuoti ir interpretuoti gautus rezultatus.
1.3. Taikyti matematikos ir informacijos paieškos žinias ir gebėjimus tyrimų rezultatams apdoroti ir problemoms spręsti.
1.4. Kritiškai vertinti biologijos atradimus socialiniu, ekonominiu ir aplinkosaugos aspektais, diskutuoti apie šio mokslo perspektyvas.
2–3
Vidinė integracija su biologija (kaip atlikti mokslinį tyrimą, sąvokų vartojimas), chemija ir fizika (sąvokų vartojimas), lietuvių k. (diskusijos organizavimas ir vedimas).
• Informacijos, pateiktos Biologo užrašuose nagrinėjimas ir diskusijų organizavimas.
• Aiškinamasi kas yra mokslinis tyrimo metodas. Atliekamos užduotys apie mokslininkų darbus, tyrinėjimus ir gyvybės paslaptį.
• Pasirinkto tiriamojo darbo „Varninių paukščių populiacijos...
Šį darbą sudaro 2371 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!