Paskaitos nebus rugsėjo 16 d. taip pat nebus ir rugsėjo 30 d. bei spalio 7 d.
Pradedame nuo 8:30 val.
Lankomumas ir kaupiamasis balas: egzaminas 80 proc. (raštu) ir du atviri klausimai. Vienas iš apskaitos, o kitas iš audito. Laikas – 1 val. gal 1 val. 30 min. Kontrolinis – žodžiu 2 arba 3 klausimai žodžiu. Jis turėtų būti apie lapkričio mėn., - vienas balas. Egzamine bus teorinis klausimas – vienas praktinis uždavinys (gali būti, jeigu norėsim).
• FAAT normos sutinkamos ir imperatyvus teisinio reguliavimo metodas (pvz., kada privalomas auditas?), tačiau vis dėlto vyrauja dispozityvus metodas, paprastai pasireiškiantis tuo, jog finansinę apskaitą vedantiems subjektams, nepažeidžiant numatytų draudimų, leidžiama pasirinkti kokiu būdu finansinėje apskaitoje fiksuoti ūkinius faktus (pvz., kokiu būdu atsargas apskaityti; taip pat kokia apimtimi atlikti auditą ir t.t.).
Eisime tokia tvarka:
1. Nacionalinis;
2. Tarptautinis.
Finansinės apskaitos teisinis reguliavimas
Tarptautinis teisinis reguliavimas. Tarptautinių viešojo sektoriaus apskaitos standartų reikšmė
Tarptautinių apskaitos viešojo sektoriaus standartų pagrindu Lietuvoje buvo sukurti nacionaliniai viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartai. Nagrinėjant tarptautinių standartų sampratą yra svarbi tarptautinė buhalterių federacija, t. y. pasaulinė buhalterių profesinė organizacija, tarnaujanti visuomenės interesams, stiprinanti profesiją ir prisidedanti prie stiprios tarptautinės ekonomikos vystymosi (šiuo metu yra 175 profesinės buhalterių organizacijos iš 136 šalių).
Ši organizacija nustato tarptautinius (1) etikos, (2) audito ir (3) užtikrinimo užduočių viešojo sektoriaus apskaitos standartus bei leidžia (4) rekomendacijas, skatindama aukštos kokybės buhalterių darbą. Ši organizacija turi valdybos komitetą – viešojo sektoriaus komitetas. Šio komiteto tikslas plėtoti programas, skirtas tobulinti viešojo sektoriaus finansus ir atskaitomybę, įskaitant finansinės apskaitos standartų kūrimą. Kokia reikšmė? Pasaulinėje viešojo ir privataus sektoriaus praktikoje aktuali problema yra tai, kad valstybės taiko skirtingus finansinės apskaitos standartus, t. y. principus bei taisykles. Kodėl tai blogai? Sunku tampa palyginti skirtingų valstybių subjektų finansinius rezultatus (tiek privataus, tiek viešojo sektoriaus), vykdyti tarptautinius projektus, keistis gerąja praktika ir pan. Pvz., turim ES ir visi taiko skirtingus audito...
Šį darbą sudaro 9323 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!