Daiktų apšvietimo kontrastas………………………………………………………14
Spalvų refleksas………………………………………………………………………....15
Šviesos filtrai…………………………………………………………………………………….15
Saulės blendė…………………………………………………………………………………….15
Ekspozicijos nustatymas…………………………………………………………………….15-16
Filmuojamų objektų ryškumo matavimas…………………………………………………16-17
Filmuojamų objektų apšviestumo nustatymas………………………………………………..17
Vaizdo fiksavimas filmavimo metu…………………………………………………………17-19
Filmavimas iš rankos……………………………………………………………………18
Judėjimas kadro viduje…………………………………………………………………18
Panoramavimas……………………………………………………………………...18-19
Kino kameros judėjimas………………………………………………………………………..20
Objektyvų su keičiamu židinio nuotoliu galimybės…………………………………..20
Patarimai ir rekomendacijos………………………………………………………………..20-21
Literatūros sąrašas.......................................................................................................................22
Kadro kompozicija
Kadras yra stačiakampis, kurio kraštinių santykis 3 : 4. Tai rėmas, ribojantis kino kameros objektyvo „regimąjį" lauką. Be to, kadras — tai montažinis filmo gabalas, nufilmuotas iki kino kameros sustojimo. Kadrai gali būti ilgi ir trumpi priklausomai nuo to, kiek laiko veikė aparatas.
Fotonuotrauka yra savarankiškas kūrinys, turintis savo vertę, o iš filmo išimtas kino kadras vertės neturi. Tik atitinkamai sumontuotų kadrų visuma yra vertingas kino kūrinys. Kadro grožį galima įvertinti tik tada, kai jis atlieka savo funkcijas filmo epizode. Gero filmo kadras — kaip eiluotas fotografijų ciklas.
Atskirus kadrus nebūtina filmuoti nuosekliai iš eilės, nors tai ir sutaupo laiko: montuojant filmą, juos galima surikiuoti pageidaujamu išdėstymu. Dirbant su šiuolaikine filmavimo įranga kokybė yra neprarandama, kai iš analoginės filmo kasėtės apdoroti skirtas vaizdas perkeliamas į kompiuterį. Pirmiausia reikia nuspręsti, kas įeis į kadrą, o kas pasiliks už objektyvo matymo ribų. Filmuojami objektai turi būti taip išdėstyti erdvės ir laiko atžvilgiu, kad veiksmo scena arba peizažas būtų aiškūs irįdomūs. Kitaip sakant, kadrą reikia tinkamai sukomponuoti. Kino kadro komponavimas prasideda nuo santykio tarp filmuojamo objekto ir fono arba jį supančios erdvės nustatymo. Iš tolo nufilmuotą daiktą nustelbs fonas, ir pats daiktas atrodys mažesnis, negu yra iš tikrųjų. Tas pats labai stambiai nufilmuotas daiktas ekrane atrodys neproporcingai didelis.
Daikto suvokimas priklausomas nuo santykio su fonu.
Taigi nustatyti santykį tarp pagrindinių filmuojamų objektų ir fono — svarbiausias filmuotojo uždavinys. Griežtų taisyklių čia nėra: filmuojantysis pats nusprendžia, ką reikia kadre išskirti.
Planai. Objekto santykis su fonu kadre priklauso nuo kinematografinio plano. Kinematografiniai planai. Nufilmuoto daikto stambumas kino juostos kadriuke vadinamas kinematografiniu planu arba tiesiog planu. Yra trys pagrindiniai planai — bendras, vidutinis ir stambus. Dar galima skirstyti smulkiau: pusiau vidutinis,...
Šį darbą sudaro 5702 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!