Logistikos namų darbo tikslas – pasirinkti aktualią temą, atspindinčią logistinę problematiką, paremtą istorija, patirties faktais bei praktine veikla ir aprašyti tai savo darbe.
• ..........................
• ...........................
• ..........................
Geležinkeliai yra bene svarbiausia Lietuvos transporto rūšis, kuria pernai gabenta per 46% visų krovinių. Tranzitinių krovinių geležinkeliu gabenama apie 80%. Pagrindinis eismas IX B koridoriaus linija Klaipėda-Šumskas (vakarų-rytų kryptis) su IX D koridoriaus Kybartai-Kaišiadorys jungtimi bei I koridoriaus linija Šeštokai-Joniškis (pietų-šiaurės kryptis).
Nepriklausomoje Lietuvoje traukiniai riedėjo europinio pločio (1435 mm) bei „siauruko“ vėžėmis. Sovietmečiu geležinkeliai buvo praplatinti į „rusiškos vėžės“ plotį (1524 mm), išskyrus 21,8 km ruožą nuo Lenkijos sienos iki Šeštokų. Šis ruožas sovietmečiu nebuvo eksploatuojamas, o atkūrus Lietuvos nepriklausomybę traukinių eismas juo atidarytas 1992 m. liepos 7 d. Tačiau šio geležinkelio, kaip ir daugelio kitų I koridoriaus ruožų, būklė netenkina poreikių, ypač Baltijos šalims įstojus į Europos Sąjungą. Tai savotiška krovinių gabenimo siena tarp Lietuvos ir Europos.
Integruojant geležinkelius į Europos geležinkelių sistemą, prioritetinė reikšmė teikiama I koridoriaus europinio geležinkelio linijai Varšuva-Talinas/helsinkis. Greitojo europinio geležinkelio linija „Rail Baltica“, jungsianti keturias valstybes – Lenkiją, Lietuvą, Latviją ir Estiją – skirta mišriam eismui, t.y. keleiviams ir kroviniams vežti. Tai visiškai nauja greitojo geležinkelio linija Lietuvoje. Europinio geležinkelio vėžė, nusidrieksianti nuo Talino iki Varšuvos, ateityje taps greičiausia sausumos susisiekimo priemone iš Lietuvos pasiekti Europą. Šiuo geležinkeliu keleiviai galės skrieti 250 km/h, o kroviniai – 140 km/h greičiu.
1. Pirmieji geležinkeliai
Pirmieji geležinkeliai Lietuvoje nutiesti 1859–1861 m. Tai buvo Sankt Peterburgo-Varšuvos linija, ėjusi pro Dūkštą, Ignaliną, Vilnių, Lentvarį ir varėną su atšaka pro Kauną į Kybartus, taip pasiekiant tuometinės Prūsijos sieną. Pirmasis traukinys inauguraciniu reisu iš Daugpilio į Vilnių atvyko 1860 m. rugsėjo 17 d. Ta proga mieste buvo surengtos iškilmingos sutiktuvės. Kelionė iš Peterburgo į Vilnių trukdavo beveik 19 val., iš Vilniaus į Kauną – 2 val. 33 min.
1871-1874 m. pro Mažeikius, Radviliškį, Kaišiadoris, Naująją Vilnią paklota Liepojos-Romnų linija, kuria...
Šį darbą sudaro 1611 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!