1. Transformatoriaus atstojamoji elektrinė schema.
Dar viena priemonė, kuri palengvina elektromagnetinių procesų tyrimą ir transformatorių skaičiavimą, yra redukuotojo transformatoriaus atstojamoji elektrinė schema, kurioje magnetinis ryšys tarp apvijų pakeičiamas elektriniu ryšiu.
1. pav., a, parodyta ekvivalentinė redukuotojo transformatoriaus schema, kurioje varžos r ir x sąlyginai išimtos iš atitinkamų apvijų ir įjungtos jų atžvilgiu nuosekliai. Kadangi redukuotojo transformatoriaus K=1, todėl E1=E2'. Taigi redukuotojo transformatoriaus taškai A ir a, o taip pat taškai X ir x turi vienodus potencialus, todėl elektriškai juos galima sujungti. Gauname T pavidalo atstojamąją schemą (1 pav., b). Ši schema patenkina redukuotojo transformatoriaus elektrovarų ir srovių lygtis ir sudaryta iš trijų šakų: pirminės, kurios varža ir srovė ; įmagnetinimo , kurios varža ir srovė , ir antrinės, kurios varža ir srovė . Keičiant apkrovos varžą , atstojamojoje schemoje galima gauti visus transformatoriaus darbo režimus.
1. pav. Redukuotasis transformatorius: a – ekvivalentinė schema; b – atstojamoji schema.
Visi atstojamosios schemos parametrai, išskyrus , yra pastovūs dydžiai ir gali būti nustatyti tuščiosios veikos ir trumpojo jungimo bandymais.
2. Trifazio asinchroninio variklio sukimosi reguliavimo būdai.
• Statoriaus srovės dažnį;
• Polių skaičių (2p).
Keičiant slydimą, sukimosi greitis reguliuojamas trim būdais keičiant:
◦ Maitinimo įtampą;
◦ Įtampos simetriškumą;
◦ Rotoriaus apvijos aktyviąją varžą.
Sukimosi greitis reguliuojamas, keičiant slydimą, tiktai kai variklis apkrautas. Kai variklis dirba tuščiąja veika, slydimas ir sukimosi greitis nekinta.
a) Sukimosi greičio reguliavimas keičiant maitinimo įtampą.
Keičiant maitinimo įtampos dydį, kai variklio veleno apkrova pastovi, sukimosi greitis didėja. Sukimosi greičio reguliavimo diapazonas yra nedidelis, tai paaiškinam siaura variklio stabilaus darbo zona, ribine kritinio slydimo verte ir ribotu įtampos didinimu. Viršijant vardinę įtampą, variklis perkaista, didėja elektriniai ir magnetiniai nuostoliai. Šis reguliavimo būdas naudojamas tik mažos galios asinchroniniams varikliams.
Maitinimo įtampą galima keisti šiais būdais: jungiant varžas nuosekliai su:
a) Statoriaus apvija;
b) Autotransformatoriumi;
c) Reaktoriais.
b) Sukimosi greičio reguliavimas nesimetrine įtampa.
Kai variklis prijungiamas prie trifazės nesimetrinės įtampos, susikuria elipsinis sukamasis magnetinis laukas. Magnetinio lauko atbulinė dedamoji sukuria atbulinį sukimo...
Šį darbą sudaro 1612 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!