Darbo tikslas – aptarti elektroninės komercijos ypatumus.
• Išsiaiškinti elektroninės komercijos sąvoką.
• Trumpai apžvelgti elektroninės komercijos formas.
• Aptarti elektroninės komercijos privalumus.
• tai naujos formos prekyba prekėmis ir paslaugomis, atliekama internetu, bendraujant su pirkėju ar klientu ir pardavėju ar paslaugų teikėju elektroniniu būdu.
• prekybinių santykių forma, kurioje tarpusavyje susijusios šalys sąveikauja elektroniniu būdu, naudodamos informacines technologijas.
• visų ūkinių komercinių, finansinių ir atsiskaitymo santykių, susijusių su tarptautinių ir vietinių sandorių sudarymu, vykdymu ir kontrole, visuma, palaikoma moderniomis ryšio priemonėmis.
• Tikslas –
• naudojant internetines technologijas pagerinti ir išplėsti verslą. Tikslui pasiekti el. versle turi būti naudojami patikimi ir tinkami serveriai, pirmaujanti programinė įranga ir tarpininkavimo terpė, eksperto, turinčio specifines pramonės žinias, konsultacijos.
Elektroninės komercijos modeliai:
• verslas - verslui;
• verslas - vartotojui;
• vartotojas - vartotojui;
• verslas - vyriausybei.
Komercinė veikla apima visus su prekių bei paslaugų realizavimu susijusius procesus:
• pradedant rinkos tyrimu,
• prekių pirkimu, jų sandėliavimu,
• reikalingo kapitalo parūpinimu bei jo tinkamumu investavimui
• ir baigiant pirkėjų ir lankytojų aptarnavimu, jų paklausos tenkinimu.
• EK - verslas elektroniniu būdu
• El. prekių, paslaugų prekyba
• Skaitmeninio turinio (digital content) pristatymas online
• Komerciniai aukcionai, online sourcing
• Tiesioginė rinkodara
• Viešieji pirkimai
• e-fondų perlaidos
• e-važtaraščiai
• e-prekyba akcijomis
• After-sales paslaugos
• Tradicinės paslaugos (sveikatos priežiūra, švietimas)
• Netradicinės (virtualios galerijos) veikla
• Elektroninė parduotuvė (išplėstas prekių bei paslaugų pateikimas internete, skirtas prekėms parduoti kitiems interneto vartotojams).
• Elektroninis aukcionas (internetu pagrįstos pervedimo akcijos, leidžiančios vartotojams derantis pirkti arba parduoti įvairią produkciją).
• Elektroninė rinkodara (centralizuotas klientų aptarnavimo informacijos...
Šį darbą sudaro 524 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!