Jungiam varžas nuosekliai su statoriaus apvija; autotransformatoriumi; pamagnetinančiu droseliu, šito būdo netaikom nes didėja s ir didėja Pe2.
*Į rotoriaus grandinę jungiant varžinius elementus (papildomus): Šiuo būdu reguliuojam tik elektrinius variklius su faziniais rotoriais.Jungiant varžinį elementą Rp į rotoriaus grandinę, keičiam Rp vertes ir gaunam mechaninę charakteristiką su skirtingais kritiniais slydimais.
*Keičiant maitinimo įtampos dažnį. Praktiškai keičiant dažnį reikia keisti ir įtampos vertę. Dažnį mažinant – mažinam įtampą, dažnį keliant – didinam ir įtampą.
Gaunamas platus diapozonas
*Impulsinis reguliavimas paremtas šuolišku variklio įtampos arba elektromagnetinių parametrų keitimu naudojant puslaidininkus ( tranzistorius arba tiristorius ).
5. Sinchroniniai nuostoliai
Energijos rūšies keitimas sinchroninėje mašinoje susijęs su energijos nuostoliais, kurie skirstomi į šias grupes:
6. Reaktyvusis sinchroninis variklis
Tai ryškiapolis sinchroninis variklis, kurio induktoriuje nėra žadinimo apvijos ir nuolatinių magnetų, o sukimosi momentas susidaro dėl induktoriaus išilginio ir skersinio magnetinių laidžių skirstimo. Induktorius paprastai turi narvelinę apviją ir paleidžiamas kaip asinchroninis variklis.
Pagrindinis reikalavimas toks, kad magnetiniai laidžiai d ir q ašimis būtų nevienodi. Todėl šių variklių induktoriai turi būti ryškiapoliai. Inkaro apvijos gali būti tiek trifazės, tiek vienfazės. Paleidimo momentui sukelti induktoriuje yra narvelinė apvija.
7. Nuolatinės srovės mašinos magnetinė grandinė
8. Nuolatinės srovės mašinos inkaro reakcija
Inkaro apvijos magnetovaros įtaka mašinos žadinimo magnetiniam laukui yra vadinama inkaro reakcija. Ši reakcija iškraipo pagrindinį žadinimo magnetinį lauką, padarydama jį nesimetrišku mašinos polių ašies atžvilgiu.
Lauko iškraipymas veikia neigiamai mašinos darbines savybes:
1) Fizinei neutralei pakrypus geometrines neutralės atžvilgiu, kolektorius ima kibirkščiuoti, pablogėja šepečių darbo salygos.
2) Išsikraipius atstojamam laukui, persiskirsto magnetinio srauto tankis oro tarpe.
9. Elektros mašinos stabdymo būdai
Stabdyti variklį galima mechaniniais stabdžiais arba elektros mašinos elekromagnetiniu momentu. Elektrinis stabdymas gali būti trijų rūšių:
1. Rekuperacinis – ekonomiškiausiasi, nes čia variklis pervedamas į generatorinį režimą, ir energija gražinima į tinklą. Rekuperacinis stabdymas galimas, tik kai variklis lygiagrečiojo žadinimo. Nuosekliojo žadinimo varikliuose rekuperacinis stabdymas negalimas, nes nuoseklioje žadinimo mašinoje, kai ji dirba generatoriniu režimu, gnybtų įtampa priklauso nuo inkaro srovės....
Šį darbą sudaro 1038 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!