Įvadas. Paskirtis.
Šio modulio programa skirta platesnių matematinių gebėjimų ugdymui, abstraktesnių tikrovės elementų nagrinėjimui, mokymui(si) giliau taikyti matematiką skirtingose kasdienio gyvenimo srityse ir aprašyti savo veiklą įvairiais būdais. Tai matematiškesnės pakraipos modulis su labiau teoriniu pasiekto matematinio tikrovės ir teorijos suvokimo lygio įtvirtinimu, gilinimu ir teorinių metodų panaudojimu.
Modulio trukmė.
Šio modulio trukmė 18 valandų (6 savaitės po 3 val.): 16 valandų skiriama medžiagos įsisavinimui, 1 valanda – medžiagos apibendrinimui, 1 valanda − žinių ir gebėjimų patikrinimui ir įvertinimui.
Padėti mokiniams:
• įsisavinti esmines matematikos sąvokas ir sampratas, ugdytis gebėjimą formuluoti matematines prielaidas ir hipotezes, jas tikrinti, formuluoti išvadas, argumentuoti sprendimus;
• įgytas žinias bei gebėjimus taikyti naujose mokymo(si) ir gyvenimo situacijose;
• ugdytis vertybines nuostatas.
III. UŽDAVINIAI:
Baigę šį modulį, mokiniai gebės:
• taikyti procentų skaičiavimą atliekant finansines operacijas;
• naudotis skaičiavimo algoritmais ir pavyzdžiais (aprašymu, vartotojo instrukcija, formule) sprendžiant praktines problemas;
• taikyti kombinatorikos taisykles nesudėtingiems uždaviniams spręsti;
• rasti reikiamus duomenis ir informaciją atitinkamose duomenų bazėse;
• informaciją iš duomenų bazės interpretuoti ir panaudoti nesudėtingoms užduotims atlikti;
• kritiškai vertinti informacijos pateikimą.
IV. NUOSTATOS:
Suprasti, kad norint priimti pagrįstus sprendimus asmeniniame ir visuomeniniame gyvenime reikia mokėti įvairių rūšių statistinę informaciją atrinkti, analizuoti ir vertinti. Pastebėti, kad teisingas įvykių tikimybių suvokimas padeda argumentuotai priimti sprendimus kasdieniame gyvenime. Suprasti, kad geri procentų skaičiavimo įgūdžiai leis pagrįstai pasirinkti mažiau rizikingas finansines operacijas.
V. ESMINIAI GEBĖJIMAI:
Standartinėse ir nestandartinėse situacijose spręsdami uždavinius taiko matematikos žinias.
VI. MOKINIŲ PAŽANGOS IR PASIEKIMŲ VERTINIMAS:
Vertinant mokinių pasiekimus remtis „Pagrindinio ugdymo bendrosiose programose“ (Patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2008 m. rugpjūčio 26 d. įsakymu Nr. ISAK-2433) aprašytais kriterijais ir „Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo sampratoje“ (Patvirtinta Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2004 m. vasario 25 d. įsakymu ISAK-256) pateiktais vertinimo principais ir nuostatomis.
Modulio vertinimą sudaro:
• Formuojamasis vertinimas – nuolat.
• Diagnostinis vertinimas – diagnostinės užduotys išnagrinėjus kiekvieną modulio temą. Mokytojas neformaliai įvertina mokinio pasiekimus, nurodydamas spragas, mokinys, konsultuojamas mokytojo, sudaro planą, kaip jas užpildys,...
Šį darbą sudaro 16355 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!