Analizės

E-paslaugų gyventojams analizė

9.2   (2 atsiliepimai)
E-paslaugų gyventojams analizė 1 puslapis
E-paslaugų gyventojams analizė 2 puslapis
E-paslaugų gyventojams analizė 3 puslapis
E-paslaugų gyventojams analizė 4 puslapis
E-paslaugų gyventojams analizė 5 puslapis
E-paslaugų gyventojams analizė 6 puslapis
E-paslaugų gyventojams analizė 7 puslapis
E-paslaugų gyventojams analizė 8 puslapis
E-paslaugų gyventojams analizė 9 puslapis
E-paslaugų gyventojams analizė 10 puslapis
E-paslaugų gyventojams analizė 11 puslapis
E-paslaugų gyventojams analizė 12 puslapis
E-paslaugų gyventojams analizė 13 puslapis
E-paslaugų gyventojams analizė 14 puslapis
E-paslaugų gyventojams analizė 15 puslapis
E-paslaugų gyventojams analizė 16 puslapis
E-paslaugų gyventojams analizė 17 puslapis
E-paslaugų gyventojams analizė 18 puslapis
E-paslaugų gyventojams analizė 19 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Atliko: Renata Mažulytė, VPV -2 gr.
Elektroninė paslauga - tai paslauga, suteikianti asmeniui galimybę jo buvimo vietoje skaitmeniniu pavidalu viešaisiais kompiuterių tinklais atlikti jo poreikius tenkinančias įvairias procedūras ir gauti informaciją .(Informacinės visuomenės plėtros komitetas)
Elektroninės paslaugos - tai verslo dalis, kuri atsirado kartu su elektronine prekyba ( ).
Plati įvairovė elektroninių paslaugų atlikti labai daug dalykų interneto pagalba. Nereikia rašyti laiško ranka, eiti į paštą jį išsiųsti, nereikia eiti į banką, kad atliktum tam tikras operacijas, net parduotuvę ar laikraštį gali rasti internete. Ten pat gali susirasti reikiamą informaciją apie renginius, užsisakyti bilietus, apsidrausti, atlikti ūkines ar finansines operacijas. O taip pat pramogos, pramogos...
Referato tikslas: Išanalizuoti Lietuvoje gyventojams teikiamas e- paslaugas.
Referato uždaviniai:
• Įvardyti Lietuvoje teikiamas e- paslaugas;
• Trumpai aprašyti kiekvieną e- paslaugą;
• Pateikti statistinę medžiagą apie e- paslaugų vartotojus ( jei įmanoma);
• Aptarti dabartinę padėtį ir perspektyvas.
1. Apie elektroninę paslaugą
Elektroninė paslauga yra paslauga arba šaltiniai internete, pagerinantys piliečių, verslo, valstybės institucijų tarpusavio bendravimą ir poreikių tenkinimą.
Sąlyginai galima teigti, kad egzistuoja trijų rūšių e- paslaugos:
1. Informacinės paslaugos, suteikiančios piliečiams, žiniasklaidai, verslui, vyriausybėms ir kitiems sprendimus priimantiems asmenims galimybę paprastai ir greitai gauti informacijos.
2. Sąveikiojo ryšio paslaugos, leidžiančios palaikyti geresnius ryšius su piliečiais, verslu, pilietine visuomene ir visuomenės veikėjais - paprasčiau gauti konsultacijas politikos klausimais ir užtikrinti grįžtamąjį ryšį bei pagalbą formuojant politikas, veiklą ir paslaugas;
3. Su sutartimis susijusios paslaugos, suteikiančios galimybę sudaryti visų pagrindinių formų sutartis, pvz., viešųjų pirkimų, finansinių operacijų, įdarbinimo bei registravimosi renginiuose, dokumentų įsigijimo ar pirkimo ir t.t.
Elektroninių paslaugų privalumai:
• Greita
• Efektyvu
• Patogu
• Paprasta
• Naudinga
• Mažesnė techninių klaidų tikimybė
• Mažesnės sąnaudos
• Palyginus saugu
2. Elektroninės paslaugos Lietuvoje
Lietuvoje gyventojai gali naudotis šiomis e-paslaugomis:
1. Elektroninis paštas ir kitos bendravimo formos ( pvz., MSN, ISQ );
2. Naujienos ir aktualijos ( žinių portalai, kino, teatro, koncertų, varžybų repertuarai, radijo ir TV programos ir kt.);
3. E-bankininkystė;
4. E – parduotuvės (Rezervavimas (bilietų, barų, salių, viešbučių, kelionių ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4098 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas3
  • 1. Elektroninės paslaugos sąvoka4
  • 2. Elektroninės paslaugos Lietuvoje.4
  • 3. Elektroninis paštas.6
  • 4. Žinių portalas www.delfi.lt ..7
  • 5. E- bankininkystė..7
  • 6. Nuotolinis mokymas..10
  • 7. Darbo paieška12
  • 8. Draudimo sutarčių valdymas internetu 13
  • 9. Prekyba internetu ..14
  • 10. Viešosios paslaugos ..15
  • 11. LIBIS centras17
  • Išvados..19

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
19 psl., (4098 ž.)
Darbo duomenys
  • Informacinių technologijų analizė
  • 19 psl., (4098 ž.)
  • Word failas 1002 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt