1.8. Cilindro darbinį tūrį Vh (l);
2. Nustatyti ir išmatuoti duomenis, reikalingus dyzelinio variklio F1L511 apkrovos charakteristikų parametrų skaičiavimui:
2.1. Laiką per kurį buvo sunaudotas pasirinktas degalų kiekis (25 g) tb (s);
2.2. Laiką per kurį variklis sunaudojo 1 m3 oro t1 (s);
2.3. Variklio deginių temperatūrą t (Ω);
2.4. Variklio deginių dūmingumą D (%).
3. Apskaičiuoti žemiau išvardintus dyzelinio variklio F1L511 apkrovos charakteristikų parametrus:
3.1. Kampinį sukimosi dažnį ω (s-1);
3.2. Efektyviąją variklio galią Pe (kW);
3.3. Efektyvųjį variklio slėgį pe (MPa);
3.4. Valandines degalų sąnaudas Bd (kg/h);
3.5. Lyginamąsias efektyviąsias degalų sąnaudas be (g/kW·h);
3.6. Oro sąnaudas per bandymus V0 (m3/min);
3.7. Aplinkos oro tankį ρ0 (kg/m3);
3.8. Faktines variklio oro sąnaudas G0 (kg/h);
3.9. Teorines variklio oro tūrio sąnaudas Gt (kg/h);
3.10. Oro pertekliaus koeficientą α;
3.11. Cilindrų pripildymo koeficientą ηv;
4. Nubraižyti dyzelinio variklio F1L511 apkrovos charakteristikų parametrų grafikus.
2. Įrengimai ir prietaisai
Darbui atlikti naudojami šie prietaisai ir įrengimai:
1. Bandymų stendas su vieno cilindro dyzeliniu varikliu F1L511 (2.1 pav.);
2. Oro sąnaudų skaitiklis DN 50 GB 5 (2.2. pav.);
3. Elektroninės svarstyklės SK-1000 (2.2 pav.);
4. Barometras MD-49-2;
5. Termometras MKD-50M;
6. Elektroninis chronometras;
7. Variklio deginių temperatūros matavimo prietaisas;
8. Variklio deginių dūmingumo matavimo prietaisas (2.3 pav.).
2.1 pav. Bandymų stendas su vieno cilindro dyzeliniu varikliu F1L511
2.2 pav. Oro sąnaudų skaitiklis DN 50 GB 5 2.3 pav. Variklio deginių dūmingumo
ir elektroninės svarstyklės SK-1000 matavimo prietaisas
3. Metodika
Naudojant termometrą, barometrą ir dyzelinio variklio F1L511 techninius gamyklinius duomenis nustatome ir parenkame pradinius duomenis išvardintus 1 dalies 1.1 – 1.8 punktuose. Gautus rezultatus surašome į 4.1 lentelę.
Naudojant bandymų stendą su dyzeliniu varikliu F1L511, oro sąnaudų skaitiklį, elektronines svarstykles, variklio deginių temperatūros ir dūmingumo matavimo prietaisus bei elektroninį chronometrą nustatome ir išmatuojame duomenis išvardintus 1 dalies 2.1 – 2.4 punktuose. Matavimus kartojame 8 kartus, kiekvieną kartą keisdami variklio efektyvaus sukimo momentą nuo 0 Nm iki 35 Nm, kas 5 Nm. Minėtus matavimus atliekame prie 2000 min-1 variklio sūkių dažnio. Gautus rezultatus surašome į 4.2 lentelę.
Naudojant pradinius ir...
Šį darbą sudaro 1561 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!