dvejų metų koncentrui.
Ilgalaikiame (metų) plane reikėtų trumpai apibūdinti klasės situaciją, kiek valandų skiriama dalyko pamokoms per mokslo metus. Užrašyti turėtume tik tai,
kas svarbiausia, ko gali prireikti pačiam mokytojui, ar paaiškinant, pagrindžiant planą kitiems. Metų plane numatome medžiagas ir dailės reikmenis, kitas
mokymo priemones, kad ir mokyklos vadovai, ir mokinių tėvai matytų jų svarbą ugdymo procese. Tai svarbu ir mokiniams, kurie jau mokslo metų pradžioje
galėtų įsigyti visiems mokslo metams būtinus dailės reikmenis ir medžiagas.
Ilgalaikiame (metų) plane turėtų būti pateikta ir bendra vertinimo informacija: kokios bus vertinimo formos, kaip bus renkama informacija apie mokinių
pasiekimus ir pažangą. Mokslo metų pradžioje sunku planuoti vertinimą, todėl vertinimas detaliau turėtų būti numatomas trumpalaikiuose (ciklų ir pamokų)
planuose.
Sudarydami Ilgalaikį (metų) planą, turėtume pagalvoti, kokiu nuoseklumu (seka) turėtų būti išdėstytas pamokų turinys, t. y. suplanuoti stambesnius pamokų
ciklus. Ciklas – tai kelių ar keliolikos pamokų mokymosi etapas, kuris sujungia bendros tematikos, svarbios dailės ir jos reiškinių tyrinėjimo problemos ar
konteksto pamokas. Ciklas galėtų būti panašus į kelias ar keliolika pamokų besitęsiantį projektą. Jis turėtų turėti pradžią ir pabaigą, t. y. įžanginę pamoką ir
ciklo pabaigoje įgytų gebėjimų įtvirtinimą ir įsivertinimą. Baigus ciklą, tinka organizuoti nedidelę mokinių kūrybinių darbų parodėlę ir kartu aptarti mokinių
pasiekimus. Tai suteiks dailės ugdymo procesui daugiau nuoseklumo ir tvarkos.
Trumpalaikis planas sudaromas pasirinktam artimiausiam mokymosi laikotarpiui (mėnesiui, dviem, trims). Jis yra konkretesnis, geriau negu ilgalaikis
planas pritaikytas prie klasės mokinių gebėjimų ir poreikių.
Pradedant pamokų ciklą, su mokiniais aptariama, kuo svarbios ciklo pamokos, kokias užduotis atliks mokiniai, kaip jos bus vertinamos. Ciklo pradžioje ir
pabaigoje mokytojas gali skirti diagnostinę užduotį norėdamas išsiaiškinti, ką jau moka mokiniai, ką jie suprato, ko dar reikėtų pasimokyti. Tai padėtų geriau
susiplanuoti, kokios ciklo užduotys tiktų silpnesniems, o kokios – stipresniems mokiniams. Dailės ugdymo turinį į ciklus galima komponuoti labai įvairiai.
Jie gali būti vienodi visam koncentrui arba gali skirtis kiekvienoje klasėje. Nenorėtume nurodyti visiems vienodus pamokų ciklus, nes kiekvienas mokytojas
gali...
Šį darbą sudaro 6203 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!