1. Įvadas C++ kalba atsirado praėjusio amžiaus 8-jame dešimtmetyje – tuomet, kai pradėjo plisti objektinio programavimo idėjos. Jos kūrėjas Bjarne Stroustrup iš “Bell laboratories” papildė C kalbą objektinio programavimo priemonėmis. Pirmasis komercinis C++ leidinys buvo išleistas 1985 m., o 1989 m. patvirtintas ir pirmas ANSI C kalbos standartas, ženkliai įtakojęs C++ vystymąsi. C++ išlaikė beveik visišką suderinamumą su C kalba, todėl vadinama C kalbos viršaibiu. 1998 m. buvo sukurtas C++ kalbos standartas, papildytas 2003m. Savo kursiniam darbui pasirinkau temą - kortų židimai. Kursiniame darbe parašysiu programą kortų žaidimui “21”(Akis). Žaidimas vyks tarp kompiuterio ir žaidėjo. 2. Užduoties formulavimas, tikslai, uždaviniai Kursiniame darbe sukursiu programą kortų žaidimui “21”(Akis), skirtą laisvalaikio praleidimui, laiko praleidimui kelioniu metu ir t.t 1pav. Kortų žaidimas „21“(Akis). Darbo tikslas – sukurti programą zaidėjui su kompiuteriu žaisti kortų žaidimą „21“(Akis). Tikėtinas rezultatas – korektiškai kortų žaidimo „21“(Akis) programa. Užduotis – sugalvoti programos veikimo metodą, kurio pagalba, galima bus suprogramuoti C++ programavimo kalba pilnai veikiančią programą, kuri atitiktu apibrežtus veikimo tikslus. Atlikti programos testavimą. Užduoties analizė – parašyti programą, kuri atliktu šiuos veiksmus: • Duomenų skaitymas iš failo; • Žaisti kortų žaidimą „21“(Akis) pagal šabloną; • Rezultato pateikimas ekrane; Šios programos naudingumą ir aktualumą galima apibrežti taip, kad su jos pagalba galima pramogauti laisvalaikiu, kelioniu metu, laukiant lėktuvo reiso ir t.t., o tai šiais laikais yra aktualu ir reikalinga vartotojui. Tikslas sukurti korektiškai veikiančią programą, kuri būtų aiški nepatirusiam vartotojui. 3. Dėstymas Žaidime „21“(Akis) dalyvauja žaidėjas ir kompiuteris. Žaidime naudojamos kortos su skaičiais (nuo 1 iki 10), turinčios šį skaičių atitinkančią vertę .Pagal kortų žaidimo „21“(Akis) taisykles, kiekvienas lošėjas ir kompiuteris žaidimo pradžioje gauna dvi kortas. Žaidėjas turi nuspręsti, ar imti dar vieną kortą, ar ne. Žaidėjas, kurio turimų kortų taškų skaičius viršija 21, bankrutuoja ir automatiškai pralošia. Jei žaidėjas neima dar vienos kortos, o kortų taškų skaičius neviršyja 21, tai kortą ima kompiuteris. Jei nei žaidėjo , nei kompiuterio kortų taškų suma neviršyja 21, tai laimi tas, kurio taškų suma didesnė. Kortų spalva jokios reikšmės neturi. 2 pav. Kortų dalinimas. #include
Šį darbą sudaro 1733 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!