G. Wiliams vadovėlis „Biologija tau I dalis“, G. Wiliams vadovėlis „Biologija tau II dalis“, interaktyvūs kompiuteriniai mokomieji objektai bei įvairi literatūra.
Sudaryti mokiniams galimybę įgyti žinių, gilesnio supratimo bei gebėjimų aiškinantis ir nagrinėjant viso organizmo veiklos reguliavimą, evoliucijos procesus, sistematikos reikšmę, bioįvairovės išsaugojimo svarbą, bei žmogaus veiklos įvertinimą ekologiniu aspektu.
Siekiama, kad mokiniai išsiugdytų vertybines nuostatas:
• Įvairiais metodais tyrinėti biologinius reiškinius ir procesus.
• Suvokti organizmų sandaros ir funkcijų vienovę.
• Suprasti, kad biologinę įvairovę lemia genai ir aplinka. Suvokti, kad gamta yra vientisa darniai veikianti sistema.
Vertinimas
Vertinant mokinius remiamasi Mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo samprata. Mokantis taikomas formuojamasis ir diagnostinis vertinimas. Baigiant etapą (ciklą) gali būti taikomas apibendrinamasis vertinimas. Formuojamasis vertinimas nesiejamas su pažymiu. Naudojamos vertinimo užduotys turi atitikti tai, ko buvo mokoma, mokiniai iš anksto turėtų žinoti, kaip bus vertinami – jiems turi būti aiškūs vertinimo kriterijai.
Etapo (ciklo) pavadinimas /Tema
Gebėjimai
Valandos (nuo - iki)
Integracija
Vertinimas
Pastabos
1.
Homeostazės reikšmė
1.1. Paaiškinti ir vartoti pagrindines biologijos sąvokas.
6.1. Apibūdinti homeostazę ir jos svarbą organizmams.
9–11
Chemija (medžiagų koncentracijos) kūno kultūra (aktyvi fizinė veikla).
• Interaktyvių kompiuterinių objektų nagrinėjimo vertinimas.
• Formuojamasis vertinimas – diskusija apie diabetu sergančius žmones.
• Diagnostinė užduotis etapo pabaigoje.
Sieti temas su 11 klasės kursu: medžiagų apykaita ir pernaša, žmogaus sveikata.
2.
Inkstų vaidmuo
1.1. Paaiškinti ir vartoti pagrindines biologijos sąvokas.
1.2. Susiplanuoti ir atlikti biologinius tyrimus, analizuoti ir interpretuoti gautus rezultatus.
1.3. Taikyti matematikos ir informacijos paieškos žinias ir gebėjimus tyrimų rezultatams apdoroti ir problemoms spręsti.
6.2. Paaiškinti medžiagų šalinimą ir osmoreguliaciją siejant su nefrono sandaros ypatybėmis.
14–16
Chemija (medžiagų koncentracijos), dailė (supratimo aiškinimas piešiant), etika (donorystės reikšmė).
• Paveikslų, schemų, muliažų ar interaktyvių kompiuterinių objektų naudojimo vertinimas.
• Formuojamasis vertinimas – diskusija apie inkstų donorystę.
• Diagnostinė užduotis etapo pabaigoje.
Sieti temas su 11 klasės kursu: medžiagų apykaita ir pernaša, žmogaus sveikata.
3.
Organizmo valdymas ir koordinacija
1.1. Paaiškinti ir vartoti pagrindines biologijos sąvokas.
1.2. Susiplanuoti ir atlikti biologinius tyrimus, analizuoti ir interpretuoti gautus rezultatus.
1.3. Taikyti [...] informacijos paieškos žinias ir gebėjimus tyrimų rezultatams apdoroti ir problemoms...
Šį darbą sudaro 870 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!