Referatai

Bibliotekų paslaugų problematika duomenų bazėse ir internete

10   (1 atsiliepimai)
Bibliotekų paslaugų problematika duomenų bazėse ir internete 1 puslapis
Bibliotekų paslaugų problematika duomenų bazėse ir internete 2 puslapis
Bibliotekų paslaugų problematika duomenų bazėse ir internete 3 puslapis
Bibliotekų paslaugų problematika duomenų bazėse ir internete 4 puslapis
Bibliotekų paslaugų problematika duomenų bazėse ir internete 5 puslapis
Bibliotekų paslaugų problematika duomenų bazėse ir internete 6 puslapis
Bibliotekų paslaugų problematika duomenų bazėse ir internete 7 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Bibliotekos šiandien susiduria su naujais reikalavimais ir išbandymais. Informacinių ir komunikacinių technologijų plėtotė bei vartotojų poreikiai skatina ieškoti inovatyvių sprendimų, kurie leistų išsamiai ir operatyviai teikti informaciją, plėsti teikiamų paslaugų spektrą diegiant elektronines paslaugas. Yra apibrėžiamos šios bibliotekų paslaugos: katalogas, bibliotekos svetainė, elektroninis fondas, elektroninių dokumentų pristatymas, elektroninės informacijos paslaugos, vartotojų mokymas naudotis el. paslaugomis, bibliotekos siūloma interneto prieiga. Elektroninė viešoji paslauga apskritai suprantama kaip paslauga, suteikianti asmeniui galimybę savo buvimo vietoje skaitmeniniu pavidalu viešaisiais kompiuterių tinklais atlikti įvairias jo poreikius tenkinančias procedūras ir gauti informaciją1.
Tačiau reikėtų išsiaiškinti, kokios visgi yra šių teikiamų bibliotekų paslaugų problemos, su kuriomis tenka susidurti vartotojams, atėjusiems į biblioteką ir norintiems gauti reikalingą informaciją.
Bibliotekų paslaugų problematika duomenų bazėse ir Internete
Lietuvos bibliotekose naujų informacinių technologijų diegimas, prieigos įrengimas prie virtualių informacijos šaltinių prasidėjo neseniai ir tik po truputį įgauna pagreitį. Iš 65 Lietuvos viešųjų bibliotekų 48 turi savo tinklalapius, kuriuose plačiau ar siauriau reprezentuojasi, pristato savo paslaugas, skelbia informaciją apie fondą, renginius, pateikia elektroninius katalogus, įvairias elektronines duomenų bazes bei kitą naudingą informaciją. Iš šių 48 elektroninėje erdvėje pristatomų bibliotekų 36 jau pateikia vartotojui kultūros paveldo ir kraštotyrinę informaciją skaitmeniniu būdu. Tačiau reikia pasakyti, kad tik pusė iš visų 65 viešųjų bibliotekų išnaudoja naujas kraštotyrinės sklaidos elektroninėje virtualioje erdvėje galimybes2.
E.paslaugų perspektyvas bibliotekose šiandien riboja keletas faktorių: vienas vartotojas – skirtingos bibliotekų sistemos (viešosios ir akademinės); per menkas kitataučių, kitakalbių, neįgaliųjų įtraukimas į bibliotekų e. paslaugas; stringančios e. parašo ir e. motyvo iniciatyvos. Sėkmingai plėsti e.paslaugas neįmanoma be apskričių viešųjų bibliotekų techninės įrangos atnaujinimo, kvalifikuotų specialistų ir bibliotekininkų informacinių technologijų kompetencijos, organizacinių ir struktūrinių bibliotekų permainų, tarpsektorinio bendradarbiavimo stiprumo, nuolatinio e. paslaugų vartojimo stebėjimo ir kokybės gerinimo3. Be to, dažnai kai kuri reikšminga ir vartotojui reikalinga informacija būna labai lakoniška, užslėpta, kai kurių bibliotekų tinklalapiuose jos reikia gerokai paieškoti. Tai iškart suerzina vartotoją, kadangi čia pasireiškia laiko...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1138 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
7 psl., (1138 ž.)
Darbo duomenys
  • Bibliotekininkystės referatas
  • 7 psl., (1138 ž.)
  • Word failas 530 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Bibliotekų paslaugų problematika profesinėje/mokslinėje spaudoje

Bibliotekų paslaugų problematika profesinėje/mokslinėje spaudoje Bibliotekininkystė Peržiūrėti darbą

Vaikų ir jaunimo bibliotekų paslaugų specifika

Vaikų ir jaunimo bibliotekų paslaugų specifika Bibliotekininkystė Peržiūrėti darbą

Mokyklų bibliotekų paslaugų charakteristika

Mokyklų bibliotekų paslaugų charakteristika Bibliotekininkystė Peržiūrėti darbą

Viešųjų bibliotekų paslaugų ypatumai

Viešųjų bibliotekų paslaugų ypatumai Bibliotekininkystė Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.

Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI!

Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt