2.3. Dorinio asmenybės ugdymo šeimoje___________________________________7
2.4. Kultūros įstaigų įtaka_______________________________________________8
2.5. Žiniasklaidos įtaka_________________________________________________8
2.6. Bendraamžių įtaka_________________________________________________9
2.7. Bažnyčios įtaka____________________________________________________9
3. UGDYMAS KAIP UGDYTOJO IR UGDYTINIO PEDAGOGINĖ SĄVEIKA ____________________________9
3.1. Dalinės ugdytinio veiklą apimančios ugdymo sąvokos____________________10
3.2. Dalinės ugdytojo veiklą apimančios ugdymo sąvokos_____________________10
3.3. Ikimokyklinis ugdymas ir jo reikšmė žmogaus socializavimui______________10
3.4. Mokykla kaip žmogaus socializavimo institucija_________________________11
3.5. Demokratinė mokykla privalo sudaryti visiems mokiniams vienodas galimybes____12
IŠVADOS___________________________________________13
LITERATŪRA_______________________________________14
ĮVADAS
Šio darbo objektas yra žmogus, o tiksliau, besiformuojantis asmuo, darbe bus išnagrinėti veiksniai, turintys įtakos šiam formavimuisi ir detaliau aptarta, kokią konkrečiai įtaką besiformuojančiai asmenybei turi jos įgimti pradai, socialinė aplinka ir ugdymas, taip pat bus nustatyta, kaip turi būti auklėjamas ir lavinamas vaikas, kad susiformuotų išsilavinusi, protinga asmenybė, turinti savo nuomonę ir suprantanti, kas yra moralinės vertybės.
Asmenybės formavimasis yra ilgas ir sudėtingas procesas. Dėsningas, negrįžtamas ir kryptingas kitimo procesas. Ugdymas, turėtų būti suprantamas kaip asmenybę kuriantis žmonių bendravimas, sąveikaujant su aplinka bei žmonijos kultūros vertybėmis ugdymas – kryptingas, permanentinis, t.y. trunkantis visą žmogaus gyvenimą, procesas. Taip pat ir pastangos adaptuotis į supančių žmonių bendriją. Adaptavimas reiškiasi tuo, kad žmogus, gyvendamas grupėje, visuomenėje, įsisavina grupės, visuomenės patirtį, papročius, kalbą ir kt., t.y. perima žmonijos sukurtą kultūrą ir tampa pilnavertis tos visuomenės narys.
ĮGIMTI PRADAI
1.1. Bendroji pažiūra į asmenybę
„Mes, suaugę ir vaikai, esame žmonės – labai sudėtingos būtybės, apibūdinamos individo, asmens ir asmenybės sąvokomis. Individas – atskira būtybė, atskirta nuo kitų būtybių laiko ir erdvės atžvilgiu, iš kurių išsiskirianti kokybinėmis striktūros ir elgesio ypatybėmis. Tai savitas įgimtų ir įgytų savybių derinys. Protingas individas – asmuo, metafiziniu požiūriu – žmogiškosios būtybės pagrindas, visų galių nešėjas. Asmuo junta, galvoja, išgyvena, turi kūną, protą valią ir jausmus, tačiau nesutampa nei su savo kūnu, nei su jausmais. Asmuo visada tapatus sau.
Asmenybė (persona) – asmens ypatybės, kurias jis įgyja gyvendamas, pastovi jų sistema, nusakanti asmens vietą žmonių bendrijoje. Asmuo tampa asmenybe, kai jis aktyviai veikia ir reiškiasi kaip visybė, jungianti aplinkos pažinimą su išgyvenimais....
Šį darbą sudaro 3375 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!