Administracija – žodis , kilęs iš lotynų kalbos žodžio “administratio”, kuris reiškia valdymą, vadovavimą. Iš čia išplaukia ir administracinės teisės apibrėžimas. Taigi, administracinė teisė – tai tokia teisės šaka, kurios normos reguliuoja valdymo pobūdžio visuomeninius santykius, atsirandančius valstybinio valdymo organams įgyvendinant valstybinį valdymą, o visiems valstybės organams – vidinį valdymą, taip pat visuomeninėms organizacijoms vykdant joms perduotas viešojo valdymo funkcijas.
Nepaklusus ar pasikėsinus į nustatytą valdymo tvarką padaromas ar pasikėsinama padaryti administracinį teisės pažeidimą, kuris yra pavojingas, žalingas visuomenei, nes juo kėsinamasi į tam tikrus visuomeninius santykius, visuomenėje nustatytą tvarką, kuriai bet kokiu atveju padaroma moralinė, materialinė ar kitokio pobūdžio žala. Bendras veiklos, kai administracinio teisės pažeidimo, pavojingumas, žalingumas visuomenei pasireiškia tuo, kad jis trukdo siekti tam tikrų tikslų valstybinio valdymo srityse, sukelia netvarką tose visuomeninio gyvenimo srityse, kurioms vadovauja valstybinio valdymo organai.
Todėl šio darbo tikslas ir yra išsiaiškinti visas administracinės prievartos priemones , kurios padėtų užkirsti kelią administracinės teisės pažeidimams, išsiaiškinti juos ir patraukti atsakomybėn kaltus asmenis. Darbe aptariamos administracinės prievartos priemonės ir jų rūšys : administracinės prevencinės ( įspėjamosios), administracinės kardomosios ir bene griežčiausia administracinės prievartos rūšis – administracinės nuobaudos. Taigi darbe aptariama kiekvienos administracinės prievartos priemonės skyrimo tvarka, ypatumai, aptariama, kas turi teisę jas skirtis.
Darbo tisklui pasiekti naudojausi Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodeksu, P.Petkevičiaus “Administracine atsakomybe”, Lietuvos Respublikos įstatymais ir kt.
Ne visi asmenys ir ne visada yra linkę laikytis įstatymų keliamų reikalavimų ir taip užtikrinti jų ir kitų norminių aktų teisingą įgyvendinimą.
Kad tai taptų įmanoma, valstybė taiko įtikinėjimo ir skatinimo priemones, o kai to nepakanka ir šios priemonės yra neveiksmingos, tada yra taikomos prievartos priemones tiems, kurie pažeidžia įstatymų keliamus reikalavimus.
Teisninės prievartos taikymas yra valstybės monopolis. Tik valstybė leidžia teisės normas ir taiko jų nustatytas sankcijas. Tik valstybė, turinti specialųjį prievartos aparatą, turi teisę taikyti prievartą žmonėms, žmonių kolektyvams.
Nevalstybinės organizacijos gali taikyti prievartos priemones tik savo kolektyvo...
Šį darbą sudaro 4627 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!