Tikslas: Sudaryti galimybę visiems mokiniams ugdytis gamtamokslinės kompetencijos pagrindus.
Noriai ir saugiai tyrinėti artimiausią gamtinę aplinką.
Domėtis gamtos mokslų įtaka visuomenei ir gamtai.
Domėtis gyvybe. Suvokti organizmo vientisumą ir pažeidžiamumą.
Domėtis sveika gyvensena ir stengtis pritaikyti jos principus praktiškai.
Atsispirti spaudimui ir nevartoti alkoholio, nerūkyti.
Saugiai elgtis tyrinėjant įvairius fizikinius reiškinius, rūpintis regėjimu ir klausa.
Domėtis gyvybės kilme. Saugoti, prižiūrėti artimiausios aplinkos gyvybės įvairovę.
Suvokti, kad visi organizmai Žemėje, taip pat ir žmogus, vieni kitiems reikalingi.
Taupyti šilumos ir elektros energiją siekiant saugoti gamtą.
Domėtis judėjimo dėsniais ir remtis jais kasdienėje veikloje.
Taupiai naudoti įvairias medžiagas kasdienėje aplinkoje.
Atsargiai elgtis su kasdienėje aplinkoje esančiomis medžiagomis atsižvelgiant į jų savybes.
Domėtis artimiausios aplinkos gamtos kitimų priežastimis.
Vertinimas Taikoma bendra mokyklos arba mokytojo parengta vertinimo sistema. 6 klasėje taikomas formuojamasis vertinimas atsižvelgiant į
pamokos uždavinius ir mokinių poreikius bei daromą pažangą.
Kiekvieno etapo pabaigoje taikomas apibendrinamasis vertinimas panaudojant užduotis skirtas diagnostiniam vertinimui, kurios
parengiamos atsižvelgiant į Bendrosiose programose numatytus pasiekimus, pasiekimų lygius, žinių ir gebėjimų santykį. Jei etapo
pabaigoje nerašomas kontrolinis darbas ir tam atskira pamoka neskiriama, tą valandą mokytojas gali išnaudoti kartojimui/prie kito
etapo/ir pan.
2
Etapo
pavadini
mas
Gebėjimai
Valan
dos
(nuo -
iki)
Mokymosi uždaviniai
Integracija ir
turima patirtis
Pastabos
1.
Tyrinėk,
atrask,
pažink
1.1. Padedant mokytojui susiplanuoti ir
atlikti stebėjimus bei bandymus. Saugiai ir
kūrybingai naudoti paprasčiausias
mokyklines gamtos tyrimo priemones,
buityje naudojamus prietaisus ir
medžiagas.
1.3. Formuluoti paprastas išvadas,
palyginti savo ir draugų gautus stebėjimų
ir bandymų rezultatus.
1.4. Vartoti pagrindinius matavimo
vienetus.
1.5. Kryptingai veikti, siekiant nustatyti,
kaip reikia mokytis gamtos mokslų.
1.6. Klausti, išsakyti savo idėjas,
savarankiškai rasti reikiamą informaciją
apie gamtą savo amžiaus mokiniams
skirtuose šaltiniuose, ją apibendrinti ir
perteikti kitiems.
1.7. Diskutuoti apie artimiausios aplinkos
gyvenimo sąlygų gerinimo būdus
naudojant gamtos mokslų laimėjimus.
2.1. Remiantis pavyzdžiais nurodyti, kad
organizmai sudaryti iš ląstelių [...]
5.2. Taikyti įgytas žinias apie medžiagas
ir jų sudėtį kasdieniniame gyvenime.
9.12. Apibūdinti regos svarbą ir pagrįsti
matavimų būtinumą pažįstant aplinką.
7-8
Išnagrinėję įvairius paveikslus, aptars juose
pavaizduotus gamtos objektus ir reiškinius vartodami
sąvokas: gamta, jėga, energija, medžiagos, požymiai ir
kitas, su kuriomis susipažino 5 klasėje.
Naudodamiesi ilgio, masės, laiko, temperatūros ir tūrio
matavimo prietaisais...
Šį darbą sudaro 3588 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!