1
2
3
4
5
6
7
Pasaulio pažinimas
Pažinti vieną svarbiausių gyvosios ir negyvosios gamtos reiškinių – judėjimą ir jo dėsnius.
6.1. Atpažinti judančius objektus, palyginti jų kelią, greitį ir judėjimo laiką (automobilis važiuoja greičiau negu eina žmogus; bėgantis žmogus per tą patį laiką įveikia didesnį atstumą nei einantis ir t. t.).
6.1.1. Pateikti judančių daiktų pavyzdžių. Nusakyti, kuris objektas juda, kaip greitai jis juda.
Kas skraido padangėje?
Judantys objektai (skraidantys). Judėjimas.
Rugsėjis.
1 savaitė (1 mokslo metų savaitė).
Viena pamoka.
Rūpintis jutimo organais, teikiančiais žmogui galimybę pažinti pasaulį.
4.7. Tyrinėti savo pojūčius. Atrasti, kokie svarbūs yra pojūčiai žaidžiant, mokantis, dirbant. Saugoti regėjimą.
4.7.1. Suprasti, kad jutimo organai yra svarbūs, nes padeda žmogui orientuotis aplinkoje. Nurodyti, kaip saugoti akis.
Kam reikalingi akiniai?
Rega. Regėjimo saugojimas.
Rugsėjis.
1 savaitė (1 mokslo metų savaitė).
Viena pamoka.
Stebėti, tyrinėti, atrasti sau naujus dalykus.
6.5. Apibūdinti gerai pažįstamos aplinkos daiktus pastebint, kokios medžiagos juos sudaro.
6.6. Paaiškinti, kuo skiriasi viena nuo kitos kasdienėje aplinkoje esančios medžiagos. Grupuoti įvairias medžiagas išskiriant svarbiausius medžiagų požymius.
6.5.1. Pateikti kasdienės aplinkos daiktų ir juos sudarančių medžiagų pavyzdžių.
6.6.1. Nurodyti medžiagų požymius: sunkumą, paviršiaus ypatybes, būvį (kietas ar skystas).
Kokią žemę galima minkyti?
Molis. Medžiagų savybės.
Rugsėjis.
2 savaitė (2 mokslo metų savaitė).
Viena pamoka.
Domėtis gamtine aplinka kaip neišsenkančiu džiaugsmo ir pažinimo šaltiniu.
5.7. Stebint, tyrinėjant, gretinant atrasti pagrindinius požymius, skiriančius medžius, krūmus ir žoles.
5.7.1. Išvardyti augalų dalis. Skirti keletą medžių ir krūmų, žolių, grybų rūšių.
Kas vasarą su kailiniais, o žiemą su marškiniais?
Medžiai. Medžių dalys.
Rugsėjis.
2 savaitė (2 mokslo metų savaitė).
Viena pamoka.
Stebėti, tyrinėti, atrasti sau naujus dalykus.
6.5. Apibūdinti gerai pažįstamos aplinkos daiktus pastebint, kokios medžiagos juos sudaro.
6.5.1. Pateikti kasdienės aplinkos daiktų ir juos sudarančių medžiagų pavyzdžių.
Iš ko gaminamas apavas?
Apavas. Medžiagų savybės.
Rugsėjis.
3 savaitė (3 mokslo metų savaitė).
Viena pamoka.
Atidžiai stebėti aplinką ir suvokti joje vykstančius socialinio gyvenimo procesus.
1.1. Gebėti stebėti, suvokti bei vertinti artimiausią socialinę (šeimos, klasės, draugų grupės) aplinką. Pastebėti artimųjų ir (ar) draugų nuotaikas, stengtis suprasti jų poreikius, juos užjausti, jiems patarti, pagal galimybes pagelbėti.
1.1.1. Nusakyti, kokius pagrindinius poreikius turi visi žmonės.
Kokie mano...
Šį darbą sudaro 4165 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!