Vokietija yra viena turtingiausių pasaulio valstybių, tad nors ji turi daugiausia gyventojų Europoje, pragyvenimo lygio rodiklis šalyje – BVP gyventojui – vis tiek yra labai aukštas. Vokietija taip pat yra viena didžiausių Europos valstybių pagal plotą ir jos geografinė padėtis – įsikūrusi Europos centre – lemia, jog ji yra ir viena pagrindinių tranzitinių šalių Europoje.
To pasekoje transporto infrastruktūra yra viena labiausiai išvystytų ekonomikos šakų Vokietijoje. Visos transporto rušys: kelių, geležinkelių, oro ir vandens transportas, yra efektyviai įtrauktos į eksporto ir importo procesą, kuris yra svarbus Vokietijos ekonomikai. Dėl intensyvaus transporto judėjimo greičiau vyksta amortizacija, todėl reikia nuolat investuoti į kelių, transporto priemonių, sandeliavimo patalpų ir kt. infrastruktūros komponentų gerinimą ir atnaujinimą.
Vokietijos svarbiausių pramonės šakų prekės yra paklausios pasaulinėje rinkoje, todėl eksportas yra Vokietijos ekonomikos pagrindas. Dėl šių aplinkybių Vokietija yra antra pasaulyje pagal eksportuojamų prekių kiekį.
Vokietijos BVP sudaro 3,17 % visos pasaulio ekonomikos. Tačiau net turint vieną stipriausių ekonomikų pasaulyje, ji buvo stipriai paveikta COVID–19 sukeltos ekonominės krizęs ir antrame 2020 m. ketvirtyje Vokietijos BVP susitraukė 10,1 %. 2009 m. Vokietiją taip pat buvo paveikta ekonominės krizės, dėl to jos BVP susitraukimas siekė 4,7 %. Lyginant šių dviejų krizių duomenis, išryškėja, kad Vokietijos ekonomia buvo labiau paveikta 2020 m., nes BVP susitraukimas išaugo 5,4 %.
Siekiant stabilizuoti ekonominę padėtį transporto sektoriuje, vyriausybė naudoja FTIP2030 – federalinį transporto infrastruktūros planą, kuris nustato pagrindą transporto politikai ateinantiems 10-15 metų. Tai daroma atsižvelgiant ne tik į esamus transporto tinklus, bet ir į naujus kelių, geležinkelių ir vandens transporto projektus. Šio plano projektai yra paveikti naudos ir snaudų analizės, aplinkosaugos, urbanizacijos vystimosi. Atsižvelgiant į tai jie buvo suskirstyti į atitinkamų prioritetų kategorijas. Įgyvendinus šį planą būtų sumažinta federalinių kelių apkrova, padidinti geležinkelių transporto pajėgumai bei vandens transportas taptų ekonomiškesnis federaliniuose vandens keliuose.
Vokietija yra tranzitinė šalis, tad jos keliai yra vieni iš geriausiai išvystytų pasaulyje. Jos...
Šį darbą sudaro 2187 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!