ĮVADAS
Plėsdami paslaugų apimtis ir skirdami didelį dėmesį jų kokybei, Girteka tapo pirmaujančia šios logistikos srities įmonė Baltijos šalyse. Pagrindinis Girtekos darbo principas – sukurti klientui pridėtinę vertę. Įmonė sėkmingai sprendžia uždavinius, kuriuos diktuoja logistikos rinka bei užtikrina kokybišką ir patikimą klientų aptarnavimą. Iki šiol įmonė nuolat plečiasi ir tobulėja, siūlydama savo klientams naujus ir įvairialypius sprendimus.
VERSLO PRAKTIKA ĮMONĖJE GIRTEKA
Apie įmonę
UAB Girteka, savo veiklą pradėjusi 1996 metais, jau dešimtmetį dirba transporto paslaugų srityje. Per šį laikotarpį įmonė įspūdingai išaugo ir ženkliai praplėtė teikiamų transporto ir logistikos paslaugų sampratą bei kokybę. Girteka teikia šaldomų, paprastų, rinktinių (smulkių) krovinių pervežimo visoje Europoje ir NVS šalyse automobilių transportu paslaugas, taip pat logistikos paslaugas naujos statybos logistikos centre Vilniuje. Didelis bei naujas automobilių parkas, modernūs sandėliai ir terminalai, profesionalūs darbuotojai sudaro galimybę teikti mūsų klientams maksimaliai įvairiapuses ir kokybiškas logistikos paslaugas.
Įmonės komunikacinis procesas, informacijos perdavimo kanalai
Komunikacijos procesas – tai veiksmai, kuriais įmonė siekia paveikti informacijos gavėjus ( klientus) ir sukelti pageidaujamą jo reakciją.
Suprantama, kad įvairus komunikaciniai procesai skiriasi savo apimtimi, trukme ir su dėkingumu. Tačiau pagrindinės sudedamosios dalys, svarbiausi dalyviai bei proceso loginis nuoseklumas dažnai kartojasi.
Tikrovėje nuolat vyksta labai daug įvairios trukmės ir skirtingo sudėtingumo komunikacinių procesų. Kasdieniniame žmonių bendravime atskiros šio proceso dalys kartais nėra labai akivaizdžios, ne visuomet informacijos siuntėjas pats aiškiai suvokia savo tikslus. Tačiau daugelyje profesinės veiklos sričių bendravimas ir poveikis kitiems asmenims yra labai svarbūs.
REKLAMA. Reklamą efektyvu ir palyginus pigu taikyti, kai norima pasiekti klientus, kurie toli vienas nuo kito nutolę geografiškai. Dažniausiai reklama skirstoma pagal tas priemones, kurios perduoda reklaminę informaciją, „neša“ ją iki skaitytojų, klausytojų ar žiūrovų.
Taigi pagal reklamos skleidėjus ji gali būti:
• Spausdinta (periodinė ir neperiodinė).
• Tiesioginė (paštu, internetu ir kitomis ryšio priemonėmis).
• Vieša (transporto, skydai, iškabos).
• Pardavimo vietose.
• Speciali.
• Demonstracinė.
Įmonė Girteka naudoja tokius informacijos šaltinius kaip internetas, spausdinta reklama, viešoji reklama, kuri yra pakankamai efektyvi. Viešoji...
Šį darbą sudaro 1296 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!