Akcinė bendrovė „Saldukas“ įsikūrė 1995 m. Ši bendrovė gamina šokoladą. Per tiek sėkmingos veiklos metų, „Saldukas“ pelnė gerą vardą pirkėjų tarpe, kadangi šios bendrovės gaminami produkti visada yra geros kokybės ir turi ypatingą skonį bei aromatą. AB „Saldukas“ turi savo transporto ūkį, ir pagamintą produkciją pristato pirkėjams Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.Tap pat ši bendrovė užkariavusi Vokietijos rinką ir puikiai bendradarbiauja su vienu iš didžiausių Vokietijoje prekybos centrų tinklu „Handelszentrum“, ir ten realizuoja savo produkciją.
Paskirstymas – tai marketingo komplekso elementas , kuris apima sprendimus ir veiksmus , susijusius su prekių judėjimu nuo gamintojo iki vartotojo.
Paskirstymo kanalas - tai grandinė tarpusavyje susijusių įmonių, kurios dalyvauja prekių judėjimo nuo gamintojo iki vartotojo procese.
Pasiringdamas tam tikrą prekių paskirstymo kanalą, gamintojas dažniausiai ilgam susieja savo įmonę su kitomis įmonėmis – partneriais .Priimti sprendimą dėl paskirstymo kanalo susiformavimo , tenka dėl įvairių aplinkybių . Viena iš jų : atsiranda nauji pardavimo tarpininkai užsienyje.
1. Su prekėmis susiję veiksniai (pirkimo dažnumas, kaina, transportabilumas, laikymo sąlygos, konsultavimo ir techninio aptarnavimo būtinumas).
2. Su vartotojais susiję veiksniai (skaičius, gyventojų teritorinis paskirstymas, perkamoji galia, pirkimo įpročiai).
3. Su konkurentais susiję veiksniai (skaičius, dydis, finansinis pajėgumas, įvaizdis, jų konkuruojančios prekės, paskirstymo kanalai).
4. Su įmone susiję veiksniai (dydis, gamybinė programa, finansinis pajėgumas, rinkos dalis, personalas, įvaizdis).
5. Kiti veiksniai (marketingo makroaplinka, paskirstymo infrastruktūra).
Gamintojas, remdamasis šių veiksnių analize, turi įvertinti paskirstymo kanalų alternatyvas ir pasirinkti labiausiai tinkamą(-as). Analizuojant ir vertinant alternatyvas, ypač daug dėmesio reikia skirti vartotojui, jo poreikiams, įpročiams ir kt.
Viena įmonė toms pačioms prekėms realizuoti gali naudoti įvairius kanalus. Pavyzdžiui, skirtingi kanalai gali būti naudojami vietinėje ir užsienio rinkose, skirtingai gali būti pateikiamos prekės ir įvairiose užsienio šalyse (pavyzdžiui, Rusijoje ir Vokietijoje). Skirtingų kanalų reikia toms prekėms, kurios pateikiamos ir asmeniniam
Šokoladą gaminanti įmonė bendradarbiauja su transportavimo įmone „Vežėjas“. Ši įmonė verčiasi klientų produkcijos gabenimu.Taigi tokiu būdu „Salduko“ produkcija patenka į Vokietijoje esančius prekybos centrus „Handelszentrum“.
Įmonė...
Šį darbą sudaro 743 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!