Vadovaujantis pasaulinės jūros prekybos statistika, įvairūs kroviniai vis dažniau ir vis didesniais kiekiais yra transportuojami iš vienų uostų į kitus. Kroviniui pasiekus tam tikrą apyvartą per vieną terminalą, iškyla būtinybė modernizuoti pakrovimo (iškrovimo) darbus, juos mechanizuojant arba statant specialios paskirties terminalus. Tai daroma siekiant paspartinti laivo apdorojimo greitį bei padidinti terminalo pralaidumą.
UAB "Krova" daugelyje veiklos sričių užima specializuotos krovos kompanijos lyderio pozicijas, dažnai pristatoma kaip efektyvių investicijų į verslą ir aplinkos apsaugą pavyzdys, kaip kompanija, atitinkanti kokybės ir aplinkosaugos procesų valdymo sistemas pagal ISO 9001 ir ISO 14001 standartus. UAB "Krovos" krantinėse statomi vienas greta kito nauji sandėliai, vagonų išpylimo stotys, į krantines tiesiami transporteriai.
UAB "Krova", krauna trąšas, apatitus, cementą, skystus ir birius žemės ūkio produktus bei kitus generalinius krovinius, bendrovės vadovas Petras Petrauskas.
Darbo objektas – UAB „Krova“
Darbo tikslas: išnagrinėti uždarosios akcinės bendrovės „Krova“ padėtį rinkoje ir pateikti savo išvadas.
Darbo užduotis:
1. Išnagrinėti įmonės padėtį, jos pajėgumus ir ją veikiančias aplinkas (t.y. mikroaplinkos ir makroaplinkos);
2. Išanalizuoti įmonės marketingo komplekso elementus;
3. Paanalizuoti galimybės kaip pagerinti įmonės būklę.
1. TEORINĖ ANALIZĖ
1.1. Aplinkų analizė
Pasak A. Jovaišos (1996 m., 1997 m., 2001 m.) įmonės veiklai įtakos turi daugelis aplinkos veiksnių, t.y. makroaplinka ir mikroaplinka
Makroaplinka - tai visuma išorinių jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia įmonės marketingo sprendimus ir kurioms ji tiesiogiai negali daryti įtakos. Marketingo makroaplinkoje išskiriamos kelios aplinkos: ekonominė, socialinė-kultūrinė, politinė-teisinė, mokslinė-technologinė bei gamtinė. Makroaplinka turi didelį poveikį mikroaplinkai.
Ekonominė aplinka - tai marketingo makroaplinkos elementas, pasireiškiantis tam tikrais ūkio raidos dėsningumais bei tendencijomis, kurie daro įtaką marketingo sprendimams ir veiksmams.
Marketingo ekonominę aplinką apibūdina tokie svarbiausi rodikliai:
• šalies bendrasis vidaus produktas;
• pirkėjų pajamos;
• kaupimo lygis;
• prekių (paslaugų) kainų lygis;
• kredito gavimo galimybės.
Įvairių šalių patirtis rodo, kad ekonomika vystosi netolygiai, ciklais. Ekonomikos teorijoje išskiriamos keturios ciklo fazės: krizė (depresija), pagyvėjimas, pakilimas ir nuosmukis.
Krizės fazė pasižymi paklausos atsilikimu nuo pasiūlos, nepanaudojamais gamybiniais pajėgumais, kainų lygio kritimu, gamybos apimties...
Šį darbą sudaro 4976 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!