Turizmas – tai bet kuri kelionė, kai pakeičiama gyvenamoji vieta, bet tai nesusiję su darbo paieškomis. Be tradicinių istorinių – kultūrinių vietų lankymo įdomūs taip pat ir įvykiai, kurie patraukia pačių įvairiausių požiūrių žmones ir vartotojus: gydymo, mokymo, mokslinės įstaigos, prekybos centrai, sporto ir mokslo šventės, sezoniniai prekių išpardavimai. Didelę reikšmę turizme turi ir geografinis faktorius.
Pasaulyje šiandien turizmo klestėjimo ir plėtros laikas. Pasauliniame turizmo versle dirba dešimtys milijonų žmonių, o daugeliui šalių turizmas tapo pagrindine ūkinės veiklos rūšimi ir išgyvenimo galimybe. Turizmo plėtra skatina ir kitų ūkio šakų pagyvėjimą. Transporto sistema, maisto pramonė, statybas pramonė, pramogų verslas, didėjant turistų srautams, taip pat įgauna naujus augimo mastus.
Turizmo verslas ypatingas tuo, jog pradiniame etape nereikalingos didelės investicijos, todėl juo užsiimti gali vidutiniai verslo sluoksniai. Skirtingai nuo kitų pramonės rūšių, turizmo versle suderinami stambių, vidutinių ir smulkių įmonių interesai. Pasaulio turizmo organizacijos (angl. WTO) duomenimis, pastaraisiais metais pasaulio valstybes per metus aplankydavo apie 700 mln. svečių. Pajamos iš turizmo verslo pasiekė 500 mlrd. JAV dolerių. Šiuo metu turizme dirba apie 100 mln. žmonių. Prognozuojama, kad 2005 metais turizmo industrijoje dirbs kas 8 pasaulio darbingo amžiaus žmogus.
Lietuvoje turizmas plėtojamas jau nuo tarpukario, ir sovietmečiu taip pat Lietuva turėjo svarbaus turizmo krašto įvaizdį, o Lietuvos kurortai garsėjo visoje buvusioje TSRS. Tuo metu Lietuva buvo daugelio Vakaruose propaguotų mokslinių idėjų bei patirties perėmėja. Jau prieš 40 metų susidomėta rekreacijos mokslu, daug dirbta formuojant Lietuvos rekreacijos ir turizmo teritorinę-erdvinę sistemą, parengta pirmoji šalies turizmo vystymo schema.
Darbo tikslas: Išanalizuoti turizmo rinką, kuriamos įmonės paslaugas ir jų reikšmę turizmo plėtrai.
Uždaviniai:
• Atskleisti turizmo verslo specifinius bruožus ir rinkos ryšius.
• Apžvelgti integracinius procesus kelionių organizavimo rinkoje.
• Sukurti kelionių paketą.
• Išanalizuoti turizmo rinkos plėtrą Lietuvoje bei tarpininkų vaidmenį, pritraukiant didesnius turistų srautus.
• Išanalizuoti busimos įmonės vietą rinkoje
• Išanalizuoti Lietuvą kaip turistinę šalį.
1. TURIZMO ĮMONĖS KŪRIMAS
Įmonės pavadinimas „keliones tau“, jos juridinė forma uždaroji...
Šį darbą sudaro 6063 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!