Referatai

Verslo etika bei reklama

9.6   (3 atsiliepimai)
Verslo etika bei reklama 1 puslapis
Verslo etika bei reklama 2 puslapis
Verslo etika bei reklama 3 puslapis
Verslo etika bei reklama 4 puslapis
Verslo etika bei reklama 5 puslapis
Verslo etika bei reklama 6 puslapis
Verslo etika bei reklama 7 puslapis
Verslo etika bei reklama 8 puslapis
Verslo etika bei reklama 9 puslapis
Verslo etika bei reklama 10 puslapis
Verslo etika bei reklama 11 puslapis
Verslo etika bei reklama 12 puslapis
Verslo etika bei reklama 13 puslapis
Verslo etika bei reklama 14 puslapis
Verslo etika bei reklama 15 puslapis
Verslo etika bei reklama 16 puslapis
Verslo etika bei reklama 17 puslapis
Verslo etika bei reklama 18 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Visuomeninės schemos teisingumas iš esmės priklauso nuo to, kaip skirstomos pagrindinės teisės ir pareigos, ir nuo ekonominių galimybių bei socialinių sąlygų įvairiuose visuomenės sluoksniuose.
Verslo etika – tai moralinių principų ir standartų visuma, veikianti verslo pasaulyje. Verslo etika stengiasi atsakyti ar specifinė verslo veikla yra priimtina visuomenei, ir padeda kuriant šiuolaikinį teigiamą verslininko įspūdį. Verslo etika neduoda atsakymo kas dora, o kas ne, o tik supažindina su įvairiais požiūriais. Jie ir padeda apsispręsti įvairiose verslo situacijose.
Šiais laikais versle daug dėmesio skiriama komunikacijai ir bendravimui, ypač pardavimo srityje. Juk nė viena įmonė negalvoja, kad jos gaminius visi pirks tik dėl jų geros kokybės. Mandagūs, paslaugūs, mokantys užmegzti kontaktą ir įgyti kliento pasitikėjimą pardavėjai ir kiti aptarnaujantys darbuotojai – ne prabanga, o būtinybė kompanijai, norinčiai išlikti ir įsitvirtinti. Bet deramą pavyzdį darbuotojams turėtų parodyti vadovas savo bendravimo manierom ir profesionalumu.
Sėkmingam bendravimui būtinos visos septynios pardavimo fazės: planavimas, kontakto užmezgimas, klausinėjimas, pristatymas, atsakymas į prieštaravimą, susitarimas, aptarnavimas. Būtina skirti joms pakankamai laiko ir pastangų. Praleidus kurią nors fazę, mažėja tikimybė pasiekti tikslą. Siekiant įmonės produktyvaus funkcionavimo, pardavimo personalas turi būti gerai paruoštas, supažindintas su visom pardavimo fazėm ir jų subtilybėm.
Johnas Rawlsas (1989) apibrėžia teisingumo objektą:
• Tai bazinė visuomeninė santvarka, arba būdas, kuriuo pagrindinės visuomeninės institucijos skirsto fundamentalias teises bei pareigas ir tvarko visuomeninės kooperacijos pranašumų paskirstymą.
• Socialinė nelygybė žmonių tarpusavio santykiuose. Visuomenėje yra įvairių socialinių padėčių žmonių, kurių padėtis yra nevienoda nuo gimimo ir jie turi skirtingas gyvenimo perspektyvas. Tai turėtų būti pirmasis teisingumo principų taikymo objektas.
Teisingumo principai Johno Rawlso teisingumo teorijoje siejami su sąžiningumu ir lygybe. Teisingumo principas – tai tokia moralė, kuri rūpinasi, kad galimybės visiems būtų padalytos po lygiai.
Pagrindiniai teisingumo principai:
• Interesų tapatumas – visi individai traktuojami vienodai ir visuomenė visiems suteikia vienodą galimybę geriau gyventi. Iš kiekvieno pagal sugebėjimus, kiekvienam pagal poreikius.
• Interesų konfliktas – individai skirtingai supranta teisingumą ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4479 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 6. Johno Rawlso teisingumo teorija 4
  • 19. Verslo etika ir reklama. Pateikti pavyzdžius 7
  • 27. Vadovo profesionalumas, bendravimo manieros 10
  • 37. Pardavimo fazės. Bendravimo su klientais svarba 12
  • Išvados 17
  • Literatūra 18

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
18 psl., (4479 ž.)
Darbo duomenys
  • Verslo etikos referatas
  • 18 psl., (4479 ž.)
  • Word failas 133 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt