Atliko: VBF-2 gr. stud.
Priėmė: lekt. dr.
Rimantas Gatautis
KAUNAS, 2005
ĮVADAS
Internetas iš esmės keičia verslo vykdymo galimybes, pirkimų/pardavimų vaidmuo nuolat keičiasi. Ta kaita iš esmės sąlygoja dinamiškesnius ryšius. Nors konkurencija išlieka ir gyvuoja, daug verslo tarpusavio santykių pasikeitė: iš grynai (esmės) priešiškų jie tapo aktyviu bendradarbiavimu. Visuomenei keičiantis iš industrinės į informacinę, kartu kinta ir verslo procesai, kurių pagrindu vyksta ekonominis gyvenimas tiek paprasto vartotojo lygmenyje, tiek pasaulinių korporacijų tarpusavio versle. Visame pasaulyje vykstantys verslo pokyčiai pasiekia ir Lietuvą, kur vis daugiau diskutuojama apie elektroninį verslą – verslą, paremtą technologijų galimybių (Interneto) išnaudojimu, ir vis didesne informacijos reikšme verslo procesuose.
Vykstančius pokyčius pastūmėjo jau nuo aštuntojo dešimtmečio puoselėjama idėja apie verslą, paremtą informacijos srautais. Tokiam verslui suklestėti pagrindu tapo Interneto atsiradimas apie 1991 metus. Kaip tik nuo tada globalus verslas tapo galimybe kiekvienai kompanijai, nepriklausomai nuo jos dydžio.
Lietuvoje pirmosios elektroninės komercijos užuomazgos pasirodė jau 1997 m. spalio mėn. “Penki kontinentai” ir “Comsoft“ parodos “Infobalt“ metu pristatė veikiančias prekybos sistemas. Nuo to laiko el. komercijos srityje nuveikta tikrai nemažai. Atsirado nemažai firmų, kurios savo verslą išplėtojo internete. Galima teigti, kad elektroninė komercija buvo naujiena vakar, šiandien ji jau tampa kasdienybe.
Interneto terpės komercializacija pastūmėjo naujų verslo modelių atsiradimus, kurie sėkmingai papildė jau egzistavusius tradicinio verslo modelius, tuo pačiu suteikė įmonėms galimybę sumažinti kaštus, padidinti gamybos ir aptarnavimo efektyvumą ir kokybę.
Darbo tikslas – išanalizuoti Verslas – Verslui (B2B) elektroninės komercijos modelio ypatumus, nustatant pagrindinius jo bruožus, šio modelio kategorijas, šį modelį taikančioms kompanijoms teikiamą naudą.
Pirmoje darbo dalyje pateikiama elektroninės komercijos samprata, aptariamos el. komercijos pritaikymo įvairioms veiklos rūšims galimybės, taip pat aptariami elektroninės komercijos teikiami privalumai. Antroje darbo dalyje aptariami bendrieji elektroninės komercijos modeliai, jų skirtumai bei atskirų modelių paplitimas ir reikšmė. Trečioje dalyje nagrinėjamas „verslas-verslui“ (B2B) e-komercijos modelis. Pateikiamas šio modelio apibrėžimas, jo kategorijos, modelio teikiama nauda ir kt.
1. Elektroninės komercijos samprata
Tais laikais, kai žodis “tinklas”...
Šį darbą sudaro 4359 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!