Šiandien Lietuvoje nedaugelis įmonių atlieka finansinės būklės analizę ir prognozavimą arba tai daro formaliai, mažai dėmesio skirdami analitinės informacijos svarbai priimant sprendimus.
Tačiau planuojant tiek visos šalies, tiek pavienių įmonių ūkinę veiklą ateičiai, bei numatant perspektyvas, rizikas ir nesėkmes, neapsieinama be įžvalgių finansininkų patirties ir įgūdžių. Turint deramų žinių, galima patikimiau orientuotis finansinėje ir ekonominėje veikloje, o svarbiausia - išvengti lemiamų klaidų. Įžvalgūs įmonių ar įstaigų finansininkai žino įvairiausių būdų, kaip naudingai pateikti informaciją balansinėje ataskaitoje. Jie suteikia galimybę pamatyti, kaip įmonė gyvuoja tam tikru laikotarpiu. Jie parodo, ką įmonė turi ir kiek yra skolinga. Tai labai svarbi informacija įmonei ieškant investuotojų į jos verslą.
Finansinės analizės metu yra apskaičiuojami įvairūs absoliutūs ir santykiniai rodikliai, kurių pagrindu yra sprendžiama apie įmonės pelningumą, likvidumą, mokumą, apyvartumą ir pan. Nė viena finansinė analizė neapsieina be finansinių koeficientų arba santykinių rodiklių panaudojimo. Tai grindžiama tuo, kad koeficientai parodo santykį tarp tam tikrų dydžių, ko negali parodyti absoliutūs rodikliai.
Darbo objektas. APB „Apranga“ veikla.
Darbo tikslas. Atlikti APB „Apranga“ veiklos analizę 2008-2010 laikotarpiu.
Darbo uždaviniai:
1. Atlikti įmonės veiklos apžvalgą.
2. Atlikti įmonės vidinės ir išorinės aplinkos analizę.
3. Atlikti įmonės balanso ir pelno/nuostolio vertikalią ir horizontalią analizes.
4. Atlikti įmonės finansinių rodiklių analizę.
5. Atlikti įmonės rizikos įžvalgą ir bankroto tikimybės vertinimą.
6. Suformuoti įmonės veiklos tobulinimo galimybę.
Darbo priemonės. Įmonės dokumentų bei atitinkamos literatūros analizė, duomenų grupavimas ir apibendrinimas, statistinė analizė.
1. APB „APRANGA“ PRISTATYMAS
Įmonė „Apranga“ įregistruota kaip akcinė bendrovė. Ji užsiima mažmenine drabužių ir aksesuarų prekyba. Šios firmos pradžia laikomi 1945 metai, kai buvo įsteigta valstybinė drabužių ir avalynės didmeninės prekybos bazė. 1992 metais įvykus privatizacijai ji buvo įregistruota kaip akcinė prekybos bendrovė „Apranga“. Tais pačiais metais buvo atidaryta to paties pavadinimo parduotuvė. Po privatizacijos bendrovė atsisakė didmeninės prekybos funkcijų ir ėmė Lietuvoje plėsti nuosavą mažmeninės prekybos tinklą. 1994 m. APB „Apranga“ atidarė „Aprangos saloną“ – modernią drabužių parduotuvę, pirmiausia skirtą verslo pasaulio atstovams...
Šį darbą sudaro 6109 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!