Įvadas. Cilindrų blokas (1 pav.) yra brangiausia vidaus degimo variklio detalė. Variklio resursas labiausiai priklauso nuo bloko techninės būklės. Variklio blokas yra masyvus vientisas liejinys, dažniausiai gaminamas iš ketaus su plokštelių pavidalu grafitu arba Al lydinių.
Įvadas. Cilindrų blokas (1 pav.) yra brangiausia vidaus degimo variklio detalė. Variklio resursas labiausiai priklauso nuo bloko techninės būklės. Variklio blokas yra masyvus vientisas liejinys, dažniausiai gaminamas iš ketaus su plokštelių pavidalu grafitu arba Al lydinių. Iš ketaus gaminami ir cilindrų darbo paviršiai. Grafitas suteikia atsparumą dilimui ir geras slydimo savybes taip pat esant nepakankamam tepimui. (avarinio darbo režimo savybės).
• į cilindrą iš aliuminio lydinio įstatoma ketinė įvorė, sudaryta pereinamoji zona, sudaro metalinę aliuminio ir ketaus jungtį.
• cilindro darbo paviršiai padengiami kieto chromo sluoksniu; chromuoti darbo paviršiai mažiau dyla, tačiau padidina stūmoklio žiedų dilimą.
Variklio remontas yra paprastesnis ir pigesnis, kai skysčiu aušinamo variklio cilindrų įvorės įstatomos į cilindrų bloką. Būna sausosios ir šlapiosios cilindrų įvorės. Jos liejamos išcentriniu būdu ir legiruojamos chromu, nikeliu ir molibdenu (pvz., Cr ir Ni arba Cr ir Mo legiruotas pilkasis ketus).
Sausosios cilindrų įvorės nesiliečia su aušinimo skysčiu. Jos gaminamos su atramine briauna arba be jos (2 pav.). Atraminė briauna neleidžia įvorei pasislinkti ašine kryptimi. Plonasienės (1,5 – 2,5 mm) sausosios įvorės į cilindro angą įpresuojamos. Į metalo cilindrus sausų įvorių negalima presuoti didele ašine jėga – blokas prieš tai įkaitinamas. Arba stipriai atšaldoma cilindro įvorė sausu ledu arba suskystintomis dujomis. Sausosios įvorės naudojamos ir tada, kai cilindras po kelių remontų ištekinamas iki paskutiniojo remontinio matmens. Tada kitą kartą ištekinti nebeužtenka sienelių storio ir nėra atitinkamo skersmens stūmoklių.
Šlapiąsias storasienes (6 – 8 mm) cilindrų įvores tiesiogiai skalauja aušinimo skystis. Jos viršuje yra atraminė briaunelė. Įvorė į cilindrų bloką įstatoma paliekant nedidelį tarpelį (2 pav.). Šlapiosios cilindrų įvorės turi būti sandarinamos iš cilindrų galvutės ir karterio pusės. Cilindrų galvutės pusėje aušinimo skysčiui į degimo kamerą neleidžia patekti metaliniai tarpikliai. Karterio pusėje dedami guminiai žiedai, kurie neleidžia aušinimo skysčiui patekti į alyvą.
Cilindrų blokų (korpusinių detalių) gamyba. Cilindrų blokas, kaip ir visos korpusinės detalės, lemia pagrindinių variklių mazgų ir...
Šį darbą sudaro 2380 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!