Temos aktualumas. Turizmas šiandien tapo veikla, darančia didžiulę įtaką kiekvienos šalies socialiniam, kultūriniam ir ekonominiam gyvenimui. Turizmas susijęs su daugeliu sričių: užimtumu, išsilavinimu, sveikata, naujomis technologijomis, transportu, finansais, mokesčiais ir kultūra. Todėl daugelyje Europos Sąjungos šalių turizmas turi ypatinga ekonominę reikšmę plėtrai.
Žinios apie turizmo rūšis yra svarbios planuojant verslą, tiriant rinką, renkant statistinius duomenis, vykdant rinkodaros planus. Armaitienė A., Grecevičius P., Urbis A., Vainienė I. (1999) pateikia šias turizmo rūšis: 1) kultūrinis pažintinis turizmas; 2) sanatorinis turizmas; 3) verslinis turizmas; 4) profesinis turizmas; 5) etninis turizmas; 6) sportinis turizmas; 7) religinis turizmas; 8) nuotykių turizmas; 9) poilsio turizmas; 10) kaimo turizmas.
Kaimo turizmas – tai kelionė į kaimo vietovę, norint pailsėti gamtoje, maitintis natūraliu, šviežiu maistu bei užsiimti tai aplinkai būdinga veikla. (Armaitienė A., ir kt. (1999)).
Lietuvos kaimas – patraukli erdvė darbui, gyvenimui ir poilsiui su iniciatyvių ir išsilavinusių žmonių bendruomene, sveika aplinka ir gražiu kraštovaizdžiu (Stromskienė A., Sirusienė R. (2002)). Anksčiau Lietuvos kaime buvo kultivuojama tradicinė žemdirbystė, šiandieną – kaimo turizmas.
Šiandien Lietuvoje kaimo turizmas yra viena iš perspektyviausių alternatyvių veiklų, kuri kuria darbo vietas kaimo vietovėse ir teikia gyventojams papildomas pajamas. Pastaraisiais metais vis sparčiau augantis kaimo turimas tampa rimtu konkurentu kurortams ir viešbučiams bei sąlyginai nebrangia alternatyva poilsiautojams.
Darbo tikslas: atskleisti vadybos niuansus Lietuvos kaimo turizmo versle.
3. Išnagrinėti vadybos koncepcijas ir jų pritaikymus organizuojant kaimo turizmo verslą Lietuvoje;
4. Išsiaiškinti kokybės aktualumą kaimo turizmo verslo vadyboje.
1. TURIZMO IR KAIMO TURIZMO SAMPRATŲ SĄSAJA
1.1. Turizmo samprata
Norint suvokti kas yra kaimo turizmas, pirmiausia reikia išsiaiškinti turizmo sąvoką. Vieniems turizmo sąvoka asocijuojasi su išvykomis į istorines vietas, kitiems – tai kelionė į užsienio šalis.
D. Labanauskaitės, V. Jusčio (2001) teigimu, turizmas, kaip socialinis ir ekonominis reiškinys, pradėjo formuotis tada, kai poreikis maistui, kitoms išgyvenimui reikalingoms sąlygoms buvo patenkinamas, ir susiformavo kitas būtinas poreikis – informacijos ir kelionių. Turizmo produkto formavimą lėmė kelionių, įvairaus pažinimo poreikis. Turizmo...
Šį darbą sudaro 4158 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!