Klaipėda
2009
Įvadas
Visi esame baigę mokyklą. Tikrai ne kartą teko susidurti ir su įvairiausiais matematiniais uždaviniais. Mokytojai „kankindavo“ mokydami užduočių sprendimo logaritmus. Išmokę, juos, uždavinukus spręsti nebūdavo sunku, tačiau gyvenime dažniausiai būna taip, kad niekas nenurodo tinkamo logaritmo ir tenka jį surasti patiems. Šiame laboratoriniame darbe atsispindi, tai kaip tiriamieji bando ieškoti pateiktų uždavinių sprendimų logaritmų. Tiesa, kaip vėliau paaiškės, ne visi tuos logaritmus ir rado.
Sprendimas – mintinių operacijų, mažinančių pradinį probleminės situacijos neaiškumą, atlikimas (Psichologijos žodynas, 1993, 292 psl.). Būtent tas atlikimas ir buvo veiksmas, kurio pagalba šis tyrimas bando atskleisti tiriamųjų ypatybes. Sprendimas atskleidžia mąstymo1 ir sprendimų priėmimo2 ypatybes.
Kai žmogus gauna kokią nors užduotį, visų pirma jie susipažįsta su problema, toliau vyksta mąstymo procesai, gaunama rezultatas. Atliekant to paties pobūdžio užduotis ne vieną kartą, išsivysto įgūdis. Psichologijos žodyne šis terminas apibrėžiamas kaip labai gerai išmoktas veiksmas, kurio elementų nebereikia sąmoningai reguliuoti ir kontroliuoti. Jo pagrindą sudaro automatizmas;- savaiminis sąmonės nereguliuojamas, nereikalaujantis dėmesio veiksmų atlikimas.
Dar vienas svarbus aspektas yra išmokimas. Tai patirties įgijimas. Kelis kartus atliekant tą pačią užduotį atsiranda savotiška patirtis, atliktos užduoties atžvilgiu.
Šiame laboratoriniame darbe labai svarbus yra analitinis, loginis mąstymas.
Tikslas: nustatyti uždavinių sprendimo ypatumus.
Uždaviniai:
• Išsiaiškinti ar galimas išmokimas
• Nustatyti, koks trumpiausias uždavinio sprendimo laikas.
• Palyginti skirtingų grupių rezultatus.
Metodika
Tiriamieji. Atrinkti tiriamuosius buvo naudojama patogioji atranka. Jos pagalba aš pasirinkau 15 tiriamųjų. 10 iš jų buvo Klaipėdos universiteto dieninio skyriaus studentai, likę 5 – jau turintys universitetinį išsilavinimą žmonės. Studentų specialybės buvo labai įvairios: edukologija, vaikystės pedagogika, kūno kultūra ir sporto pedagogika ir kita. Tai bakalauro pakopos studentai. Likusių tiriamųjų specialybės – viešasis administravimas, vadyba, teisė, matematika ir elektros inžinerija. Visi išskyrus du paskutinius yra baigę tik bakalauro pakopos studijas. Štai matematikos ir elektros inžinerijos specialistai turi ir magistrų diplomus.
Tarp studentų nebuvo nei vieno vaikino, amžiaus vidurkis – 20 metų, tarp aukštąjį išsilavinimą turinčių žmonių, buvo du vyrai ir trys...
Šį darbą sudaro 1652 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!