Riedmenų traukos teorija yra mokslas, tiriantis geležinkelio riedmenis veikiančias jėgas, traukinių judėjimą ir lokomotyvų darbą. Šis mokslas tiria bendrus įvairioms traukos rūšimas judėjimo dėsnius ir ypatumus, būdingus kiekvienam traukos ar lokomotyvo tipui. Riedmenų traukos teorija nagrinėja traukinį veikiančių išorinių ir vidinių jėgų pobudį, jų atsiradimo procesą ir apribojimus, lokomotyvų galios ir traukos jėgos didinimo būdus, traukinio stabdymo efektyvumą, traukos rėžimų valdymą, traukinių energetiką.
Šiame kursiniame darbe skaičiuojama pagrindinė traukinio judėjimo varža traukos ir tuščiąja eiga, skaičiuojamos papildomos traukinio varžos, redukuojamas kelio profilis, sudaroma atstojamųjų jėgų diagrama. Sudaryta tonkilometrių diagrama, apskaičiuotas judėjimo laikas tarp stočių, degalų sąnaudų nagrinėjamam kelio ruožui apskaičiavimas.
100
Skaičiuojamasis greitis, km/h
20
Skaičiuojamoji masė, t
240
Skaičiuojamoji traukos jėga, kgf
40000 = 392 kN
Pajudėjimo traukos jėga, kgf
71400 = 700 kN
Lokomotyvo ilgis, m
35
Ašių charakteristika
2x(3₀ - 3₀)
Vežės plotis, mm
1520
Dyzelino talpa, kg
3900
Alyvos talpa, kg
950
Vandens talpa, kg
950
Smėlio dėžės talpa, kg
600
2. Pagrindinės traukinio važiavimo varžos apskaičiavimas: traukos režimu ir tuščia eiga
2.1 Koeficientų α ir β apskaičiavimas:
(2.1)
2.2 Vagonų skaičiaus ir koeficientų ir apskaičiavimas:
(2.2)
Patikrinimas:
(2.3)
2.3 Pagrindinė lokomotyvo lyginamoji varža traukos režimu skaičiuojama pagal formulę:
(2.4)
Kai km/h (įkalnėse)
Kai km/h (nuokalnėse)
Kai km/h (horizontaliu keliu)
2.4 A tipo vagonų (prekinių) lyginamoji varža skaičiuojama pagal formulę:
(2.5)
Kai km/h (įkalnėse)
Kai km/h (nuokalnėse)
Kai km/h (horizontaliu keliu)
2.5 B tipo vagonų (keleivinių) lyginamoji varža skaičiuojama pagal formulę:
(2.6)
Kai km/h (įkalnėse)
Kai km/h (nuokalnėse)
Kai km/h (horizontaliu keliu)
2.6 Pagrindinė sąstato lyginamoji varža skaičiuojama pagal formulę:
(2.7)
Kai km/h (įkalnėse)
Kai km/h (nuokalnėse)
Kai km/h (horizontaliu keliu)
2.7 Bendra traukinio lyginamoji varža, kai lokomotyvas juda traukos rėžimu skaičiuojamas pagal formulę:
(2.8)
Kai km/h (įkalnėse)
Kai km/h (nuokalnėse)
Kai km/h (horizontaliu keliu)
2.8 Pagrindinė lokomotyvo lyginamoji varža tuščiosios eigos rėžimu skaičiuojama pagal formulę:
(2.9)
Kai km/h (įkalnėse)
Kai km/h (nuokalnėse)
Kai km/h (horizontaliu keliu)
2.9 Bendra traukinio lyginamoji varža, kai lokomotyvas juda tuščiosios eigos rėžimu (sąstato lyginamąja varžą imu iš 2.6 punkto):
Kai km/h (įkalnėse)
Kai km/h (nuokalnėse)
Kai km/h (horizontaliu keliu)
3. Papildomų traukinio judėjimo varžų apskaičiavimas
3.1 lentelė. Įkalnių ir kreivių varžos
Nr.
Nuolydžio varža, kgf/t
Kreivių varža, kgf/t
A→B kryptimi
B→A kryptimi
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
3.2 Varža pajudant traukiniuj iš vietos skaičiuojama pagal formules:
Vagonams su riedėjimo...
Šį darbą sudaro 2525 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!