Dyzelinis traukinys RA-2 skirtas priemiestiniam keleivių vežimui 1520 mm vėžės pločio keliais vidutinio klimato sąlygomis, esant aplinkos temperatūrai nuo -30°C iki +40 °C. Tokio tipo traukiniai eksploatuojami Europos sąjungoje. RA-2 gali būti suformuotas iš dviejų variklinių vagonų, o tarp jų prikabinant prikabinamuosius vagonus gali būti formuojamas trijų arba keturių vagonų traukinys.
RA2 traukinys kaip ir visi kiti traukiniai yra sudarytas iš daugybės mechanizmų ir sistemų. Kiekviena iš tų sistemų yra būtina, kad būtų galimas jo eksploatavimas. Viena iš sistemų be kurios neįmanoma traukinio eksploatacija yra stabdžių sistema. Šioje ataskaitoje pamėginsiu plačiau apžvelgti šio traukinio stabdžių sistemą bei pagrindinius jos komponentus.
1 pav. Dyzelinis traukinys RA-2
1. Dyzelinio traukinio RA-2 stabdžių sistema
1.1. Stabdžių sistemos paskirtis ir pagrindiniai įtaisai
Stabdžių sistemos paskirtis:
• Važiuojančio traukinio greičio sumažinimas;
• Saugus ir tikslus traukinio sustabdymas stotyje ar atsiradus kliūtims;
• Užtikrintas traukinio ar sąstato stovėjimas stotyje ar depe.
Stabdžių sistemos pagrindiniai komponentai yra stabdžių cilindrai, oro skirstytuvai, stabdžių magistralės vamzdžiai orui, trinkelės ir kt.
Po kiekvienu bėginio autobuso RA-2 vagonu yra patiestos dvi oro instaliacijos linijos: slėgio ir stabdžių magistralės, kurios baigiasi galiniais kranais ir sujungtos guminiais vamzdeliais. Žiūrint iš vagono galo dešinėje pusėje visada bus stabdymo magistralė, kairėje slėgio magistralė. Slėgio magistralė kontroliuojama manometru MH2 įrengtu valdymo pulte. Raudona rodyklė rodo slėgį stabdymo magistralėje, o juoda slėgio magistralėje.
Automatinio stabdymo elektropneumatinis vožtuvas, esant normaliam valdymo rėžimui yra pastoviai prijungtas prie elektros srovės. Nurauto vožtuvo maitinimo ritė greitai siunčia signalą į automatinio stabdymo elektropniaumatinį vožtuvą, tai yra ekstremalus stabdymas. Šis vožtuvas patikimai kontroliuoja elektropniaumatinių stabdžių darbą ir garantuoja automatinių stabdžių suveikimą nutrūkus valdymo grandinei.
1.2. Stabdžių sistemos veikimo principas
Priekiniame vagone suspaustas oras iš slėgio magistralės per paskirstymo kraną K45 ir mašinisto kraną KPM paduodamas į paskirstymo rezervuarą PP1 (žiūrėti 2 pav.), kurio talpa 20 litrų. Kai slėgis jame pasiekia 0,54-0,55 MPa atsidaro paskirstymo kranas K46 į stabdžių magistralę. Po magistralės pripildymo joje palaikomas slėgis 0,54-0,55...
Šį darbą sudaro 3944 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!