Transporto evoliucija
FIZIKOS DALYKO TIRIAMASIS DARBAS
Įvadas
Darbe analizuojama automobilių kitimo raida bei priežastyts dėl kurių automobiliai tobulėtjo. Bus apžvelgta ir išsiaiškinta nuo ko priklauso kuro sanaudos bei tarša. Sužinosime dėl ko yra stipriai atsižvelgiama į aerodinamiką kuriant automobilius ir suprasime kaip technologijos šiomis dienomis gali išgelbėti gyvybes, taip pat trumpai pasižiūrėsime į vidaus degimo variklių tobulėjimą
Tikslas: analizuoti automobilio evoliucijos raidą ir ištirti, kaip pasikeitė automobilių oro pasipriešinimo koeficientas, technologijos bei varikliai automobiliams evoliucionuojant.
Užduotys: sukurti savo vėjo tunelį, kad geriau suprasti oro tekmę. Palyginti automobilių oro pasipriešinimo koeficientus.
Pirmieji automobiliai
Per daugiau nei šimtą metų automobilio kėbulas pasikeitė neatpažįstamai – nuo vežimą primenančios transporto priemonės iki pačius įnoringiausius pirkėjų poreikius patenkinančių universalų, hečbekų, sedanų ar keturių durų kupė didesnio pravažumo modelių. Tai buvo vežimai ir karietos, kuriuose arklius iš pradžių pakeitė garo ir elektriniai varikliai, o kiek vėliau ir varomi benzinu. Varikliai prie vežimų ratų buvo jungiami per grandininę pavarą. Žinoma, jog pirmieji automobiliai buvo sudėtingai valdomi ir prižiūrimi, o didžiausias dėmesys buvo skiriamas toli gražu ne vairuotojams. Karietos-vežimai buvo skirti ponui, šios transporto priemonės savininkui ir keleiviui. Iš esmės tokiu pirminiu automobiliu važiuodavo trys žmonės – vairuotojas ir mechanikas priekyje, o ponas gale (1 pav.) Taigi, esu tikras, kad visi suprantame, jog vairuotojams automobiliai nebuvo pritaikyti, nes galime matyti jog jie nebuvo apsaugoti nuo lietaus, sniego ar dar kitų oro salygų.
Kai jie suprato, jog automobilio vairavimui nebereikia vairuotojo ir atskiro mechaniko, savininkai patys pradėjo sėsti prie vairo. Nuo to momento gamintojai daugiau dėmesio pradėjo skirti vairuotojo darbo vietai. Tuomet atsirado taip vadinamieji sedanai. Tai buvo automobiliai, kurie turėjo variklį priekyje, sparnus ir kėbulo išorėje sumontuotus žibintus.
Po Antrojo pasaulinio karo atsirado vadinamoji vagoninė komponuotė, kai variklis neatskirtas nuo priekinių sparnų, o kėbulas ir rėmas tampa ne atskirais komponentais, bet vientisu junginiu. Tai tapo postūmiu pradėti kurti ir naujus automobilių kėbulų tipus, kurie išliko iki šių dienų, kaip, pavyzdžiui, sedanas...
Šį darbą sudaro 1096 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Kiti darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!